Astfel, portalul 24Auction.ro se adresează segmentului B2B, iar dezvoltarea s-a făcut cu finanțare europeană.
Motivul din spatele lansării acestei platforme de licitații este acela că atât în Romania, cât și în afara granițelor, un număr mare de companii pierd sume importante de bani pentru că de multe ori se găsesc în situația în care nu pot să-și valorifice rapid stocurile - mai ales cele perisabile - iar marfa ajunge în final să fie distrusă.
De cele mai multe ori, firmele sunt dispuse să-și lichideze aceste stocuri chiar și la prețuri care să le permită o recuperare cel puțin parțială a pierderilor, însă nu au la dispoziție o soluție de conectare rapidă cu clienții interesați să facă astfel de achiziții.
“24Auction.ro va aduce companiilor un beneficiu important: va pune împreună cererea cu oferta, într-un singur loc, pe verticale ale sectoarelor din economie”, menționează Erik Barna, CEO-ul companiei Life Is Hard.
Toate operațiunile se vor desfășura exclusiv online, iar portalul va oferi utilizatorilor mai multe mecanisme de licitație cum ar fi modelul Olandez, Ungar, Francez (Mise en Vente), blind auction.
De asemenea, platforma va permite și donarea de produse, ca variantă de lichidare a stocurilor deținute de companii.
Portalul va fi dezvoltat în decurs de 18 luni, începând cu data de 02.08.2017 și beneficiază de o finanțare europeană prin Programul Operațional de Competitivitate. Valoarea totala a contractului este de 1.905.884, 98 de lei.