Pentru 400.000 de euro, compania cedează 11.76% din capital, anunță fondatorii Code of Talent.

“Finanțarea care face obiectul acestei noi runde se adaugă investiției de €475.000 făcute de noi la startul acestui proiect, urmând a fi direcționată cu prioritate spre marketing și vânzări, deci spre accelerarea procesului de achiziție de noi clienți și scalare globală. Avem o oportunitate cât se poate de reală și concretă, iar validările de până acum ne plasează într-o poziție competitivă pe care suntem motivați să o valorificăm și să o securizăm”, Vlad Grigoriu, CEO Code of Talent.

Code of Talent este creată și dezvoltată de echipa Ascendis - cea mai mare companie de L&D din Centrul și Estul Europei având peste 20 de ani de experiență de training, în parteneriat cu Co-Factor – companie premiată în domeniul execuției digitale a proceselor strategice de HR.

”Relevanța pe care Code of Talent o are în piață e dată de flexibilitatea și versatilitatea aplicației, care permite configurarea unor scenarii de învățare foarte diverse. Pentru user, este un tool de microlearning prietenos, iar pentru companiile care vor alege să folosească Code of Talent, este un instrument de optimizare a modului de lucru al angajaților, împreună și separat, de la distanță, pentru atingerea obiectivelor de business. Perioada pe care o traversăm validează intensitatea nevoii de soluții care să garanteze eficiență în munca remote, mai ales că trendul merge în aceeași direcție, popularitatea acestui mod de lucru crește. Code of Talent este o soluție smart, vandabilă, și credem că va deveni un tool esențial pentru companii și studiourile de training în cel mai scurt timp”, a declarat Alexandru Bogdan, Senior Investment Manager ROCA X.

Code of Talent transformă trainingul tradițional, trecând de la sesiunile clasice de învățare la programe complexe, printr-o varietate de metode de creștere a implicării, tipuri de interacțiuni și motivare a angajaților.

Aceasta platformă generează rezultate semnificativ îmbunătățite comparativ cu platformele clasice de e-learning, reușind să genereze un nivel de implicare al participanților și o rată de finalizare a programelor de până la 10 ori mai mare. Metoda pe care Code of Talent o dezvoltă - aceea de micro-learning - furnizează conținut dinamic, care contribuie semnificativ experienței de asimilare a informațiilor per total.

Adresându-se atât companiilor de training cât și corporațiilor din orice domeniu, Code of Talent are potențialul de a deveni un jucător global al industriei prin soluția propusă. Prin orientarea sa către dezvoltarea de comportamente practice, Code of Talent ajută companiile și angajații să transforme “a ști” în “a face”.

După doar un an de la lansare, Code of Talent se bucură deja de prezența pe 4 continente, fiind livrată în acest moment în 13 limbi diferite.

Un buget uriaș este cheltuit anual pe corporate training, întrucât nevoile de adaptare ale angajaților au devenit din ce în ce mai prezente și totodată indispensabile. Această realitate permite expansiunea unei strategii de tip “blue ocean” pentru Code of Talent, într-o zonă încă insuficient exploatată.

Mai mult decât atât, contextul actual de distanțare socială favorizează aceasta premisă, oferind o oportunitate uriașă companiilor care vor continua să își pregătească angajații, prin metode și soluții inovative.

Code of Talent, companie lansată în toamna anului 2018 de doi antreprenori români, Sorin Păun și Vlad Grigoriu, s-a născut ca o soluție de follow-up pentru training-ul ”la clasă”.

De atunci, produsul a evoluat încontinuu printr-un ritm de adopție excepțional, fiind validat de companii multinaționale pe multiple domenii de aplicabilitate și piețe geografice (de ex. Renault Global HQ in Paris, Coca-Cola Japan, ADCB Bank Dubai, etc) și pentru cei mai importanți furnizori de training la nivel global (de ex. Door Training, Celemi, BlueEQ).