În prezent, rețeaua de puncte pick-up a Coletăria.ro numără 250 de locații în România, cu un ritm lunar de creștere de peste 30 de puncte pick-up de la începutul anului.

„Pentru anul în curs, ne propunem să ajungem la o rețea de 600 - 800 de puncte pick-up. Atingerea acestui obiectiv depinde, într-o mare măsură, de situația sanitară, de măsurile impuse de autorități etc., referitoare la pandemia de COVID-19. În prezent, rețeaua de puncte pick-up ale Coletăria.ro are o acoperire națională în toate orașele reședință de județ și suntem bine reprezentați în orașele cu peste 30.000 de locuitori”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

Obiectivul Coletăria.ro vizează, în primul rând, consolidarea prezenței în orașele mari și, ulterior, extinderea rețelei în localități cu peste 20.000 de locuitori.

Alegerea locațiilor pentru punctele pick-up ia în calcul sporirea rentabilității părților implicate, vadul pietonal, accesibilitatea ușoară în cadrul locației, existența, în locație, a unei conexiuni la internet și a unui computer, iar obiectul de activitate comercială al partenerului respectiv să se adreseze unui public cât mai larg. Coletăria.ro se adresează atât micilor comercianți, cât și lanțurilor de magazine care dispun de o acoperire extinsă.

Fiind o activitate adițională pentru parteneri, sistemul Coletăria.ro este unul automatizat și presupune câștiguri financiare pentru fiecare colet eliberat către clienți, promovare gratuită, magazinul partener fiind listat în nomenclatorul a mii de magazine online care folosesc serviciul de livrare la punctele pick-up Coletăria.ro

În această direcție, Coletăria.ro a încheiat recent un parteneriat strategic cu Un-Doi Centru de Plăți, furnizor de servicii de plăți de facturi și încărcare electronică, cu o prezență în peste 10.000 de locații din România, vizând activarea în primul an a peste 200 locații Un-Doi Centru de Plăți.

„Parteneriatul cu Un-Doi Centru de Plăți se înscrie în strategia noastră de dezvoltare a rețelei la nivel național, obiectivul fiind consolidarea prezenței în orașele mari prin creșterea numărului de puncte pick-up, astfel încât, să facilităm rapid și ușor accesul clienților la astfel de locații situate în proximitatea lor”, mai spune Alexandr Jeleascov.

Adopția serviciilor de livrare alternativă se află pe un trend pozitiv în România - rata de adopție în rândul clienților pentru livrare la puncte pick-up se situează între 20% - 30% din totalul coletelor livrate și continuă să crească, pe măsură ce, tot mai mulți utilizatori descoperă avantajele în materie de costuri și flexibilitate.