Asociația Comunității Cuib lansează un proiect de mentorat prin care 16 femei cu experiență în mediul de business și al ONG-urilor românești oferă consultanță gratuită pentru susținerea femeilor de business aflate în impas să treacă cu bine prin perioada incertă generată de Covid-19 și să rămână active în continuare în piață.

Valoarea proiectului este evaluată la peste 60.000 de lei lunar, la un preț mediu de 80 EUR/ora de consultanță one2one.

Cele 16 femei de afaceri implicate până acum în proiectul Cuib pentru România pun la dispoziția antreprenoarelor și managerilor peste 160 de ore de consultanță pe lună prin care doresc să contribuie la adaptarea la perioada actuală a acestora, atât în plan profesional, cât și personal.

Persoanele care s-au implicat în proiect sunt specializate în mai multe domenii de activitate – de la construcții, la telecom, modă și consiliere vestimentară, educație, panificație și transporturi și au experiență cumulată de peste 200 de ani.

Consultanța gratuită va fi oferită antreprenoarelor și managerilor din companii mici și medii, care au nevoie de susținere profesională în gestionarea afacerilor proprii și femeilor de afaceri care sunt în același timp mame, soții, sau fiice și cărora le este de folos un ghidaj în a-și gestiona roluri multiple.

Concret, proiectul oferă ajutor astfel: doritoarele intră pe site-ul CUIB, identifică specialistul sau specialistele de care au nevoie în propriu business și le scriu inițiatoarelor proiectului care le sunt obiectivele și în ce domenii le este necesară consultanța.

“Am simțit nevoia să ne mobilizăm pentru a dărui celor care au nevoie susținerea noastră. Acest proiect este de la oameni pentru oameni, de la oameni cu experiență pentru antreprenori și business-urile lor, de la oameni pentru oameni, mințile și sufletele lor”, Ștefania Bulboacă, una dintre inițiatoarele proiectului și fondatoare a Asociației Comunității Cuib.

Echipa care s-a alaturat acestui proiect va oferi consultanță pro-bono în vânzări, marketing, customer care, leadership, branding personal, PR, legal, investiții, finanțări, management, precum și psihologie, work-life balance sau dezvoltare în antreprenoriat.

“Strângem sub umbrela acestui proiect multă experiență pe care suntem gata să o dăruim celor ce au nevoie de ea. Suntem aici pentru a ne sprijini unii pe ceilalți, pentru a trece prin această perioadă cu bine și a învăța cât mai mult despre noi și despre ceilalți”, spune Mădălina Vilău, antreprenor, manager cu experiență solidă și head coordinator al proiectului Cuib pentru România, precizând faptul că încurajează femeile care doresc să se înscrie ca beneficiari ai know-how-ului pus la dispoziție de către persoanele implicate în acest proiect să acceseze website-ul asociației - https://cuib.community pentru informații detaliate și pentru a intra în contact cu organizatoarele proiectului.

Durata de desfășurare a acestuia este de trei luni, cu disponibilitate pentru extindere în funcție de rezultate.

Asociația Comunității Cuib este formată oficial sub acest nume în octombrie 2019. Din cadrul comunității fac parte antreprenoare, manageri în companii medii și mari și proaspete mame în perioada de readaptare la viața socială și de business.

Scopul asociației este de a revaloriza femeia prin proiecte, întâlniri și dezbateri ce aduc o mai bună înțelegere a acțiunilor femeilor din societatea în care trăim, fie că abordează tematici sociale, educaționale, de business, familiale sau artistice.