Mai mult, a existat o creștere a cifrei de afaceri în trimestrul al doilea cu 15% comparativ cu primul trimestru al acestui an.

Sediul din România este unul dintre cele mai importante hub-uri ale companiei, cu peste 200 de angajați și cu patru sedii, dintre care două au fost deschise în acest an. În primele luni ale anului au fost deschise două noi birouri în Timișoara, în cladirea de business Vox Technology Park, iar începând cu luna august a fost inaugurat cel de-al doilea spațiu din București, în Green Gate.

“Anul acesta gândirea strategică este esențială, iar compania noastră s-a concentrat pe expansiune. Am crescut numărul de angajați cu 20% în primele 6 luni ale anului comparativ cu anul trecut. În plus, am avut și o creștere a numărului de proiecte câștigate în această perioadă, ceea ce ne-a demonstrat că trebuie continuată expansiunea stabilită anul trecut” a declarat Alexandru Cociorvei, Director General Connect44 România. Compania se concentrează pe dezvoltarea echipei de experți pentru a oferi în continuare servicii de înaltă calitate. “Ne adaptăm continuu atât contextului pandemic, cât și nevoilor clienților și continuăm să creștem atât în zona de echipă, cât și de servicii”, a adăugat acesta.

Echipa din România oferă soluții de inginerie pentru rețelele mobile și fixe de telefonie, dar și servicii de IT suport și service desk pentru operatori telecom din Europa. Soluțiile de inginerie a rețelelor mobile oferite de Connect44 ajută furnizorii de telecomunicații wireless și producătorii de echipamente să proiecteze, să implementeze și să își optimizeze rețelele. De asemenea, inginerii companiei proiectează, operează și optimizează rețelele și serviciile conexe pentru operatorii din Europa.

Serviciile complexe de IT suport și service desk cuprind 5 domenii diferite de expertiză: de la stocare și back up, LAN/WAN, operare pe sisteme Unix/Linux/Windows, până la virtualizare, monitorizare și suport în limbi străine.