Angajații din Generația Z vor să lucreze în companii preocupate de mediul înconjurător și diverstitate rasială, potrivit unui studiu realizat de compania Silver Swan Recruiting și prezentat sub forma unui infografic. Rezultatele arată că 70% dintre cei chestionați au citit review-uri despre companie înainte de a aplica la un job, iar 54% se așteaptă să plece de la primul lor loc de muncă în mai puțin de doi ani.
În ceea ce privește preferințele celor din Generația Z, studiul arată că aceștia consideră interacțiunea față în față ca fiind mai eficientă decât comunicarea mesaje, pe telefon sau email; 64% dintre ei preferă să lucreze într-un birou cu o echipă restrânsă și vor să aibă flexibilitate, atât în comunicare, cât și privind munca de la distanță.
Pentru Generația Z, beneficiile extrasalariale sunt foarte importante, ei așteptând să primească decontări pentru sală, transport și mâncare. În același timp, o treime dintre respondenți a menționat mentoratul ca fiind cel mai important beneficiu, iar 93% afirmă că impactul pe care îl are compania în societate le influențează decizia de a se angaja sau nu acolo.
Mai multe recomandări privind recrutarea angajaților din Generația Z găsiți în ilustrearea grafică de mai jos: