Louis von Ahn este un CEO atipici. Se întâlnește personal cu fiecare persoană care vine să aplice pentru un post la Duolingo, companie care în prezent are circa 70 de angajați, potrivit Business Insider.

"Cel mai bun sfat pe care îl pot oferi privind angajările este următorul: dacă ai dubii, nu angaja", a declarat von Ahn. Acesta ar fi motivul pentru care, potrivit CEO-ului, compania Duolingo o duce atât de bine. "Se întâmplă deseori să avem îndoieli. Din când în când nu le luăm în seamă, deoarece credem cu tărie că trebuie neapărat să ocupăm cât mai curând postul", explică el.

"Căutăm să umplem un post anume de câteva luni. Există cineva interesat, dar știm că sunt câteva lucruri nepotrivite în legătură cu această persoană, însă avem nevoie să ocupăm poziția. De ficare dată când am procedat așa, a fost o mare greșeală", mai spune von Ahn.

Un angajat nepotrivit înseamnă timp și bani pierduți de către companie. Un studiu efectuat de o companie specializată în managementul resurselor umane relevă faptul că 41% dintre managerii de companii care angajează persoane care nu se potrivescu au ajuns la concluzia că firma pierde mii de dolari din cauza acestor decizii.

"Depui atât de mult efort să îi integrezi și, câteva luni mai târziu, îți dai seama că lucrurile nu vor merge conform planului. Iar lucrurile nu funcționează exact din motivul din care credeai că nu vor funcționa. Știai care va fi problema de la început. Știai că poate vor fi un pic lenți și chiar s-au dovedit a fi foarte lenți. Sau poate știai că nu vor fi foarte amabili. În cele din urmă, îți dai seama că sunt chiar neplăcuți", mai spune von Ahn.

Concluzia ar fi următoarea: ai încredere în instinctele tale și nu te grăbi să angajezi pe cineva. S-ar putea să pierzi mai mulți bani aducând persoana nepotrivită în firmă.