Generația Milennials înseamnă astăzi 35% din populația care e capabilă de muncă. Din acest motiv angajatorii, dar și brandurile care vor să vândă, trebuie să se adapteze nevoilor. Nu mai poți aplica aceleași strategii de marketing care au funcționat acum 30 de ani. Trebuie să înțelegi că Milennials sunt diferiți, nu mai buni sau mai răi.
Iată șase lucruri importante pe care trebuie să le iei în considerare, conform revistei "Inc".
Milennials au crescut în era tehnologică
Generațiile mai în vârstă își pot aminti zilele fără telefoane mobile, fără calculatoare și fără rețele sociale. Milennialșii nu-și amintesc zilele acestea. Oamenii îi judecă după frecvența folosirii telefoanelor mobile, dar nu e nimic ieșit din comun. Așa au crescut. Gândește-te cum te poți adapta la nevoile acestora și la folosirea intensă a tehnologiei. Poate ai nevoie să fii mai prezent în social media, poate trebuie să descoperi alte canale decât Facebook sau poate trebuie să angajezi oameni mai tineri.
Știu mai multe despre lume
Poate ți se pare că sunt ignoranți, dar nu e așa. Generația Milennial a crescut în epoca internetului, așa că mulți dintre ei știu mai multe despre lume decât o știai tu, pe vremuri, când nu aveai acces la informație la o căutare distanță. Din acest motiv, generația aceasta are nevoie de joburi care să-i inspire și să-i motiveze. Nu le mai place doar lumea lor mică de la birou spre casă.
Sunt influențați de media
Suntem bombardați de informație. Pentru generațiile mai vechi acest lucru nu era valabil. Milennials au crescut în lumea gratificării instantanee, a motoarelor de căutare, a like-urilor și followerilor de pe Instagram. Atenția lor este mult mai scurtă, conceptele lor despre fericire sunt diferite. Evident, această generație trebuie să muncească mult, dar trebuie să le oferi muncă interesantă, chiar dacă e muncă grea.
Nu au respect pentru autoritatea tradițională
Pe vremuri șeful era șef și nu se comenta. Dar Milennials au crescut într-un mediu mult mai democratic. Pe internet, de exemplu, e greu să ai șefi. Mulți milennials sunt catalogați ca narcisiști, aroganți și cred că lis e cuvinte totul. Generațiile mai vechi le spun că nu merită încă să se aștepte la anumite recompense, cum ar fi banii sau autonomia. Dar milennials învață singuri. Au inițiative outside the box. La muncă trebuie să-i lași să încerce lucruri, să aibă inițiativă, chiar dacă uneori e împotriva principiilor tale sau dacă ți se pare că nu vor avea succes.
Scopurile lor vor fi diferite de ale tale
Pentru generațiile de până acum poate succesul se măsura într-o casă, o mașină, o familie. Dar pentru tinerii de astăzi, obiectivele sunt altele. Ei vor să călătorească atunci când sunt tineri, se căsătoresc mai târziu sau deloc, e important să trăiască bine și fericiți, decât să bifeze niște obiective simple. Ei sunt consumatori foarte fideli și vor să consume iar și iar lucruri, așa că proprietarii de afaceri ar trebui să știe să profite.