Mai exact, centrul furnizează o modalitate modernă de soluționare alternativă a litigiilor dintre consumator și banca. Reprezentanții centrului au vorbit, în cadrul unui interviu wall-street.ro, despre beneficiile pe care le au ambele părți, atât băncile cât și consumatorii, atunci când apelează la această metodă.

Anul acesta, până la data de 21 octombrie s-au format peste 560 de dosare de conciliere în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), față de cele 550 de dosare formate în tot anul trecut.

Primele trei trimestre ale anului 2019 reflectă o evoluție importantă a activității CSALB. Cererile înregistrate în primele 9 luni arată o creștere cu 38% în raport cu numărul cererilor înregistrate în întreg anul trecut.

O categorie aparte o reprezintă înțelegerile amiabile dintre consumatori și bănci, după sesizarea CSALB. Părțile au încheiat 197 de astfel de înțelegeri până în prezent, față de 97 de înțelegeri în tot anul anterior.

Citește continuarea articolului pe wall-street.ro, dar poți vedea un material video mai jos.