Această creștere a avut loc în primele 6 luni de la implementarea soluției ExpertSender, furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce și retail. Acest lucru reprezintă o creștere cu până la 4,5% din totalul vânzărilor ANSWEAR.

Answear a utilizat soluția ExpertSender care a importat date comportamentale și tranzacționale ale clienților, astfel încât să le poată trimite ulterior mesaje automate, la momentul potrivit și în cel mai eficient mod. Datele analizate variază de la obiceiurile de shopping ale clienților, până la frecvența achizițiilor, valoarea medie a comenzii, activitatea în site, dispozitivele utilizare și soldul punctelor din programul de loialitate Answear Club.

„Odată ce am decis să schimbăm focusul de la a fi un business de tip customer-acquisition, la un retailer preocupat să își păstreze și fidelizeze clienții, am căutat o soluție să construim loialitate și să creștem numărul de achiziții repetate. Soluția ExpertSender s-a potrivit cel mai bine nevoilor și țintelor noastre de afaceri”, spune Raluca Radu, Country Manager la ANSWEAR.com România.

ExpertSender este furnizor global de servicii de automatizare a proceselor de marketing pentru ecommerce și retail și a intrat pe piața din România la începutul acestui an, ca parte din strategia de extindere internațională.

Prin intermediul soluțiilor sale de automatizare a proceselor de marketing, prin personalizarea mesajelor și contextualizarea acestora de-a lungul mai multor canale, precum email, SMS și web, ExpertSender ajută retailerii online să își crească rata de conversie și, implicit, vânzările.

„Aceasta reprezintă o creștere de 2,8% până la 4,5% din vânzările totale. Până la sfârșitul anului, ne așteptăm ca vânzările din automatizarea proceselor de marketing prin email să se dubleze”, spune Raluca Radu.