Academia informală din București pune la bătaie 7 luni de training intensiv, complet gratuite, pentru 70 participanți. Printre specializările pentru care sunt organizate cursuri se numără programare (Backend – ROR, Frontend), infrastructură și arhitectură de sisteme (SysOps), design web (UX Graphic Design) și comunicare online (Social Media Marketing).

În plus, în acest an este lansat și un proiect complementar, prin care aduce mai multe oportunități de dezvoltare absolvenților DevAcademy. Astfel, programul DevIncubator crează legătura între proiecte de business din piața românească și internațională și experiența propriilor alumni.

Proiectul reunește astfel direcția educațională cu cea de business, respectiv dezvoltare a pieței. Pe de o parte acesta adresează nevoile curente de execuție tech ale business-urilor, facilitând acces la putere de implementare specializată și accesibilă. Pe de altă parte, DevIncubator susține dezvoltarea continuă a celor înscriși în comunitate, prin accesul la muncă remunerată, în proiecte reale de pe piață.

Cei care doresc să participe la cursurile organizate de DevAcademy sunt așteptați să se înscrie pe site, până pe 13 octombrie. Cursurile durează 7 luni și urmează un program mixt de training face-to-face (cu desfășurare seara, în prezent în București) și remote (studiu individual aplicat).

Până în acest moment, DevAcademy a reunit peste 3,000 de aplicații, 10,000+ ore de învățare intensivă în cadrul comunității și 2 aplicații mobile dezvoltate de la zero.

La nivel național, accelerarea ritmului de dezvoltare a acestor abilități numite ‘tech skills’ generează tot mai mult interes din partea investitorilor internaționali. Cifrele din ultimii ani ne arată că România devine rapid un centrul ideal pentru investițiile din zona tech, căutat de către întreprinzătorii străini, și nu numai.

Dacă în 2016 startup-urile din România strângeau 11,3 milioane de euro în finanțări, doar în primele 8 luni ale anului acesta au mobilizat peste 38 de milioane de euro.