După cum spuneam mai devreme, poți ajunge să înveți cum să fii un antreprenor bun, să știi ce ai de făcut pentru a identifica oportunități de piață, cum să-ți crești afacerea, să atragi mai mulți clienți și finanțări sau cum să relaționezi cu echipa de cofondatori sau angajați.
Poți afla aceste lucruri, precum și cum să îți validezi conceptul afacerii și să îți rafinezi strategia de business, urmând cursul Entrepreneurship Essentials, creat de Harvard Business School, una dintre cele mai prestigioase instituții de învățământ din întreaga lume. Cursul poate fi urmat online și este predat de profesorul William Sahlman, unul dintre profesorii cu vechime ai universității și cu o vastă experiență în antreprenoriat și afaceri.
Cursul este destinat celor care aspiră să devină antreprenori (”învață limbajul lumii startup-urilor”), care abia au făcut primii pași în domeniu și sunt în primele faze ale fondării unui startup, precum și studenților care încă își explorează opțiunile privind cariera.
Cursurile care te învață să fii antreprenor
Entrepreneurship Essentials, cursul care te învață, de la zero, să fii antreprenor, este structurat în 25-30 de ore de materie ce poate fi parcursă în 4 săptămâni. Vă puteți înscrie până pe data de 14 ianuarie pentru a participa la cursul care începe în această lună.
În cazul în care ratați sesiunea de acum, Entrepreneurship Essentials se reia în aprilie 2019 (înscrierile se fac până pe data de 25 martie) și în luna iunie (înscrierile sunt deschise până pe 3 iunie). La finalul cursului ”studenții” primesc un certificat care atestă calificarea acestora.
Educația bună costă, iar pentru a intra în lumea afacerilor cu o bază solidă ai nevoie să investești în tine. Prețul pe care-l vei plăti dacă alegi să urmezi cursul Entrepreneurship Essentials și să înveți, de la zero, să devii antreprenor este de 950 de dolari.
Dacă ți se pare că va fi nevoie să scoți prea mulți bani din buzunare și conturi, pe platforma Harvard există și un curs gratuit care se poate dovedi util antreprenorilor. Este vorba despre Entrepreneurship in Emerging Economies, curs cu o durată de 6 săptămâni (lecțiile vor fi parcurse petrecând pe platformă între 3 și 5 ore săptămânal).
Acest curs, predat de Tarun Khanna (profesor în cadrul Harvard Business School) vă va ajuta să identificați mult mai rapid oportunitățile pe care le poate avea lansarea unei afaceri într-o țară cu o economie emergentă, dar și despre soluțiile pe care le-ați putea aduce pe o astfel de piață.