În funcție de platforma unde alegi să-ți postezi conținutul, există câteva cuvinte cheie care îți pot aduce, deodată, o sumedenie de oameni dispuși să afle mai multe detalii despre tine și, eventual, să-ți devină și clienți.

Cei de la PR Daily au dat publicității câteva dintre aceste cuvinte cheie. Astfel, în cazul unor postări pe blog, cuvintele care atrag cel mai rapid cititorii sunt ”hacks”, ”surprinzător”, ”știință”, ”istorie”. Dacă utilizezi Twitter pentru a ține legătura cu cei din jur, dacă scrii ”gratuit”, ”ajutor” sau ”retweet”, o să vezi cum traficul tău va crește.

Și pentru că tot Facebook rămâne cea mai populară platformă de interacțiune în online, iată ce atrage atenția acolo – e chiar destul de simplu: orice postare prin care oferi discounturi sau concursuri.

Află mai multe detalii din infograficul de mai jos și pregătește-ți strategia de promovare în online.

Totodată, dacă vrei să afli mai multe despre cum să te promovezi mai bine în online și cum să-ți faci afacerea cunoscută, înscrie-te pe unul dintre locurile disponibile în cadrul taberei de antreprenoriat și leadership Startup Your Life. Ediția de toamnă va avea loc la Poiana Brașov, între 11 și 14 octombrie. Îți poți lua un bilet de aici.Și dacă vrei să știi ce mai poți învăța în cadrul taberei pe care o organizăm, aruncă un ochi pe acest material.

Înscrie-te aici la Startup Your Life, ediția a patra - ai reducere 25% până pe 1 septembrie.