Deschis în 2019, La Cocoșatu’ Clucerului este al doilea restaurant lansat sub brandul La Cocoșatu’, după restaurantul La Cocoșatu’ Băneasa, deschis în 1993 de Ion Oiță.

Investiția în noul restaurant se ridică la 150.000 euro, iar în această sumă este cuprinsă amenajarea interioară a restaurantului și utilarea bucătăriei.

Acționarii La Cocoșatu’ și-au propus ca noul restaurant să înregistreze o cifră de afaceri de 500.000 euro pe an, după primul an de activitate.

Investiția într-un restaurant cu mici

Primul restaurant al grupului a fost reamenajat în perioada 2016-2017, în urma unor investiții succesive în valoare de 250.000 euro care au vizat transformarea spațiilor interioare și exterioare ale restaurantului, precum și modernizarea și utilarea bucătăriei.

”La Cocoșatu’ este un brand de renume al capitalei și nu numai. S-a născut aproape în același timp cu democrația, în 1993 și, de atunci, a fost alături de români în cele mai frumoase dar și în cele mai grele momente ale vieții lor. La Cocoșatu’ a fost, mereu, prima reîntâlnire cu mâncărurile noastre românești, a românilor plecați la muncă în străinătate. Anul acesta am simțit că este momentul să mergem mai departe, să ne transformăm într-un grup de restaurante, deschizând un nou local în strada Clucerului”, au declarat Florin și George Oiță, acționarii grupului La Cocoșatu’.

Primul restaurant cu specific românesc La Cocoșatu’ a fost deschis în 1993 de Ion Oiță pe strada Neagoe Basarab, fiind unul dintre cele mai vechi restaurant private din București.

Pe durata celor 25 de ani de activitate, localul s-a dezvoltat prin investiții succesive care au vizat modernizarea restaurantului și a bucătăriei. În prezent, restaurantul are un design interior traditional românesc și o capacitate de 120 de locuri în interior.

În vara anului trecut am pornit într-un ”turneu” prin țară și am vizitat cele mai cunoscute restaurante cu mici de la noi. Am denumit acest proiect "Marea Unire a Micilor", iar reportajele și locurile în care am mâncat cei mai buni mici sunt aici.