Cele două opțiuni sunt deja disponibile pentru o parte dintre utilizatorii din România, urmând ca în următoarele săptămâni să fie disponibilă pentru toată lumea. Pentru a putea utiliza noile opțiuni, utilizatorii trebuie să instaleze cea mai recentă versiune a aplicației UBER.
Opțiunea de Chat
La UBER, o experiență bună începe cu o preluare fără stres, atât pentru șofer, cât și pentru pasager. Uneori, șoferii și pasagerii trebuie sa ia legătura înainte de cursă pentru a semnala un blocaj pe traseu sau un punct de preluare diferit de cel din aplicație. Pe lângă opțiunea de a suna, acum au la dispoziție și chat-ul, direct în aplicație.
Cum funcționează:
- Pentru a trimite un mesaj unui șofer partener în drum spre tine, mergi în aplicație, selectează Contact și apoi Chat;
- Aplicația va reda mesajul audio, iar șoferul va confirma că a primit mesajul doar cu o atingere a ecranului, pentru a putea să se concentreze la drum;
- Șoferii și pasagerii vor primi o confirmare că mesajul lor a fost livrat și citit.
Destinații multiple
Până acum, pasagerii care doreau să facă mai multe opriri puteau să schimbe adresa în aplicație când ajungeau la prima destinație, sau să introduce adresa intermediara într-o aplicație externă de navigație, ceea ce complica experiența UBER. De azi, pasagerii pot adăuga până la trei destinații atât înainte de începerea cursei, cât și în timpul acesteia.
În plus, vor vedea estimarea timpului și a tarifului până la destinația finală.
Cum funcționează
- Apasă Unde/ Where to
- Selectează “+”
- Adaugă destinațiile tale
- La fiecare oprire, șoferul partener va confirma oprirea în aplicația UBER, iar traseul către următoarea destinație se va configura automat.
- Din respect pentru timpul șoferului partener, aplicația sugerează pasagerilor să nu petreacă mai mult de trei minute la fiecare oprire.