NETOPIA Payments a atras un număr de parteneri noi în primele trei luni ale anului curent și a reușit să își mărească portofoliul de comercianți cu 30%.

Domeniile din care provin comercianții înregistrați în prima parte a anului sunt diverse, inclusiv transport, fashion, IT&C și electrocasnice. Această creștere, spun reprezentanții NETOPIA Payments, este atribuită investițiilor făcute în tehnologie și în infrastructura de plăți online pentru a satisface nevoile clienților din sectoare diferite.

În ceea ce privește platformele de e-commerce folosite de comercianți în primul trimestru, topul rămâne neschimbat comparativ cu anul trecut. WooCommerce, modulul de e-commerce al Wordpress, conduce cu aproape 50%, urmat de platformele custom cu aproape 15%, iar Shopify ocupă locul trei cu aproximativ 9%.

NETOPIA Payments are peste 30 de integrări cu diverse platforme, locale și internaționale, pentru a oferi comercianților o modalitate sigură și ușoară de a accepta plăți online pentru produsele și serviciile lor.

Compania a remarcat preferința românilor din ultimii ani de a face achiziții prin intermediul dispozitivelor mobile și se concentrează să ofere o experiență cât mai bună utilizatorilor finali. De altfel, în primul trimestru din 2023, peste 66% dintre români au folosit smartphone-ul pentru a face cumpărături.

„Încă din 2017 am observat că smartphone-ul devine din ce în ce mai important pentru români în ceea ce privește cumpărăturile online. De aceea, una dintre misiunile noastre este de a oferi, constant, cea mai bună experiență de plată pentru utilizatori. Pentru a putea îndeplini această misiune, NETOPIA Payments a investit, de-a lungul anilor, în multiple servicii și funcționalități, menite să facă procesul de plată cât mai simplu și intuitiv posibil. De asemenea, lucrăm în permanență la dezvoltarea și implementarea mai multor trenduri de UI și UX, astfel încât să oferim utilizatorilor finali o experiență de plată cât mai ușoară și accesibilă”, a declarat Horia Grozea, Sales & Business Development Director, NETOPIA Payments.

„Ne-am axat foarte mult pe tehnologie pentru a îmbunătăți experiența de plată a clienților și comercianților. Am dezvoltat o gamă largă de soluții de plată, portofele digitale și avem integrări directe cu cele mai folosite platforme de e-commerce din România. Iar pentru a ne asigura că tranzacțiile online sunt sigure și protejate împotriva fraudelor am investit în soluții de securitate de ultimă generație, cum ar fi criptarea și 3D secure. În plus, am dezvoltat și o gamă de instrumente de raportare și analiză pentru a permite comercianților să urmărească și să monitorizeze tranzacțiile în timp real, astfel încât să își poată optimiza procesul de plată și să îmbunătățească rata de conversie”, subliniază Horia Grozea.

Pentru anul 2023, obiectivele de business ale companiei includ consolidarea poziției de lider pe piața de procesare a plăților în e-commerce, prin investiții continue în tehnologie pentru a dezvolta cele mai avansate soluții de plată. Totodată, compania își propune să ofere servicii adăugate care să contribuie la maximizarea profiturilor comercianților și să răspundă cât mai bine nevoilor și așteptărilor clienților.