Printr-un parteneriat dezvoltat cu compania de curierat Sameday, elefant.ro pune astfel la dispoziția cumpărătorilor din întreaga țară o rețea cu peste 800 de puncte de livrare de tip locker. Aproximativ 250 de astfel de puncte sunt în București și Ilfov, restul fiind disponibile în alte județe din țară.
Livrarea prin easybox oferă cumpărătorilor posibilitatea de a ridica produsele din proximitatea domiciliului sau de unde este le mai convenabil, fără timpi pierduți în așteptarea curierului, fără contact fizic. Clienții sunt anunțați prin email și SMS imediat ce comanda plasată pe elefant.ro ajunge la lockerul easybox selectat. Accesul se realizează pe baza unui cod trimis de companie tot prin SMS. Plata se poate face cu cardul online în momentul plasării comenzii sau la ridicarea comenzii de la easybox, cu cardul sau telefonul mobil.
“Experiența cumpărătorului din momentul în care accesează prima pagină și până la final, când intră în posesia produselor preferate, trebuie să fie fără cusur. În ultimii ani, întreaga echipă a lucrat mult la îmbunătățirea acestei experiențe și, împreună cu partenerii noștri, reușim să oferim celor peste două milioane de clienți servicii tot mai performante și mai aproape de nevoile lor”, declară Sergiu Chircă, CEO elefant.ro.
„Sameday și-a propus să reinventeze experiența de livrare, iar ritmul de adopție a serviciului easybox și dezvoltarea accelerată a rețelei este o confirmare în acest sens. Operăm în acest moment cu o rețea de aproximativ 800 de lockere la nivel național, însă ne propunem ca până la finalul anului viitor să ajungem la 2000. Credem că acesta devine un nou standard de livrare in curierat, pentru că oferim flexibilitate clientului final, predictibilitate și încredere partenerilor din e-commerce. Suntem siguri că și experiența clienților elefant.ro va fi una foarte bună, iar odată plasată o comandă cu ridicare din easybox, vor urma multe altele,” a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday.