Black Friday 2023 este a 13-a ediție a Black Friday organizat de eMAG până acum.

eMAG a avut mai mult cu 7% mai mulți clienți anul acesta, decât în 2022. Aceștia au cumpărat cu 17% mai multe unități din produse față de anul trecut. Clienții au cumpărat cu 20% mai multe produse din zona de folosire zilnică, cum ar fi cosmetică, îngrijirea casei, produse pentru bebeluși. Gama de produse generală de pe eMAG a ajuns la peste 17 milioane de tipuri diferite.

eMAG se așteaptă la vânzări de 680 de milioane de lei vânzări, o creștere cu 40 de milioane față de anul trecut. De asemenea, promisiunea de livrare a retailerului online este de 24 noiembrie. Practic, 24 noiembrie ar fi ultima zi în care toți clienții ar trebui să primească produsele.

Conform reprezentanțillor eMAG, reducerea medie este de aproximativ 35-40%.

Productivitate crescută de automatizări

După investiții făcute în automatizare anul trecut, eMAG a reușit să crească productivitatea. Astfel, cu 5% mai mulți angajați față de 2022 au livrat cu 20% mai multe unități. De asemenea, eMAG a expediat cu 10% mai puține ambalaje față de anul trecut.

Față de anul trecut, eMAG are 46.140 de selleri activi pe platformă, o creștere de 12.000 față de 2022.

Abonamentul Genius din grupul eMAG a ajuns la un număr de 600.000 de abonați.

Black Friday în 2023

eMAG va organiza Black Friday în România pe 10 noiembrie, iar în Bulgaria și în Ungaria pe 17 noiembrie. Conform unui studiu, 1 din 3 români din mediu urban Black Friday ar fi singura zi din an când își pot permite să cumpere un anumit lucru pe care și l-au dorit în timpul anului.

56% din românii care fac cumpărături online vor să cumpere de Black Friday în 2023, în creștere mică față de anul trecut. De asemenea, românii sunt dispuși să cheltuie în medie 2.800 de lei.

Topul categoriilor preferate e format din televizoare, electrocasnice mici, haine, telefoane și frigidere. Hainele, espressoarele și televizoarele sunt categoriile în creștere ca popularitate.

Black Friday 2023 va avea 2,8 milioane de oferte în eMAG, acestea incluzând și cele din Marketplace.

Reducerile totale sunt de peste 390 de milioane de lei. Reducerea se aplică la cel mai mic preț din ultimele 30 de zile. Cu toate acestea, 71% din produsele oferite la reducere au cel mai bun preț din 2023, conform reprezentanților eMAG. Plata în 4 rate fără dobândă, disponibilă în MyWallet din eMAG poate fi utilizată de 2 milionae de clienți ai eMAG. Opțiunea e disponibilă pentru clienții fideli.

Exemple de oferte Black Friday 2023 la eMAG (ca număr de produse)

  • 80.000 de televizoare
  • 300.000 de electrocasnice mici
  • 500.000 de produse fashion
  • 250.000 de smartphone-uri și gadgeturi
  • 80.000 de laptopuri și echipamente conexe
  • 2 milioane de produse cosmetice și îngrijire personală
  • 80.000 de frigidere și mașini de spălat
  • 500.000 de produse pentru casă și grădină

Produse speciale de Black Friday la eMAG

  • 5.000 de vouchere de reducere la biletele de avion - reducere 50%
  • 50% mai multe pachete de înfrumusețare - remodelare corporală și epilare definitivă
  • Până la 60% reducere pentru 39.000 de nopți de cazare în România
  • 131 de mărci auto-moto - 27 de mărci de motociclete, scutere, jet ski, bărci cu motor
  • Peste 10 kilograme de aur
  • Peste 100 de tone de carne de porc