Proiectul-pilot se adresează sellerilor din eMAG Marketplace și va fi optimizat timp de două luni pe un număr de 135 de selleri, care pot accesa un plafon de creditare de peste 3,8 de milioane de euro.

eMAG va susține integral și din resurse proprii, în anumite condiții, contravaloarea dobânzilor liniilor de finanțare accesate de selleri prin eMAG Seller Credit powered by Idea Bank.

”Pentru a-și îmbunătăți rezultatele și pentru a oferi clienților eMAG o experiență din ce în ce mai bună, partenerii noștri au nevoie să investască în oameni, produse și servicii. Aceștia au nevoie de soluții de finanțare rapide, pentru a rămâne competitivi într-o piață extrem de dinamică. Noi am investit în dezvoltarea unui program care să îi ajute să își crească vânzările și, alături de partenerul nostru Idea:: Bank, le punem la dispoziție o soluție de finanțare pe care o pot accesa, în anumite condiții, fără să suporte niciun cost”, a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

Prin intermediul eMAG Seller Credit powered by Idea::Bank, soluție de finanțare dedicată realizată în parteneriat de către eMAG și Idea::Bank, sellerii vor avea posibilitatea de a accesa, în proiectul-pilot, o linie de finanțare bazată pe valoarea medie a vânzărilor lor trimestriale realizate pe eMAG Marketplace, calculată funcție de istoricul ultimelor 12 luni, dar nu mai mult de 300.000 de lei. Suma va putea fi disponibilă în maximum trei zile lucrătoare, fără să fie necesar ca sellerul să se prezinte la sediul băncii.

Banii obținuți vor putea fi investiți în:

  • Dezvoltarea personalului existent sau în atragerea unui personal mai bine calificat sau mai numeros;
  • Suplimentarea stocurilor pentru produsele existente, sellerii având astfel posibilitatea de a obține condiții mai avantajoase de achiziție de la furnizorii proprii;
  • Extinderea gamei de produse, cu efecte în imbunătățirea experienței de cumpărare a clienților, care astfel vor avea acces la produse noi.

Recent, eMAG anunța testarea unui nou serviciu numit Fulfillment by eMAG (FBE), prin care compania ajută vânzătorii din marketplace să livreze produsele pe care le vând pe platformă.

Proiectul vine în urma unei investiții în tehnologie în valoare de un milion de euro, realizată de la începutul anului, urmând ca, până la finalul anului viitor, societatea să investească încă pe atât în extinderea sa.

În această etapă, proiectul-pilot Fulfillment by eMAG (FBE) va rula timp de două luni de zile și va include primii 50 de selleri, care vor pune la dispoziția clienților 50.000 de produse. Serviciul este oferit complet gratuit, în baza unor condiții și criterii de eligibilitate, costurile aferente proiectului-pilot, în cuantum de 250.000 de euro, urmând a fi susținute integral de către eMAG.