Astfel, începând cu luna septembrie, ATLAS susține strategia eMAG de well-being organizațional cu servicii de consultanță pentru dezvoltarea de programe educaționale și de prevenție, acces gratuit al angajaților la ședințe cu specialiști licențiați și instrumente digitale de self-care disponibile pe atlas.app. Anterior, eMAG a investit în ATLAS prin intermediul eMAG Ventures.
Puteți citi aici un interviu mai amplu cu fondatorul ATLAS și cu Bogdan Axinia (eMAG Ventures).
Parteneriatul presupune accesul oamenilor din eMAG la:
- ședințe gratuite cu specialiști licențiați și validați (în psihoterapie, nutriție, coaching, parenting, consiliere financiară)
- teste de autoevaluare a stării de bine (pentru calitatea vieții, depresie, anxietate, stres, insomnie, burnout, bunăstare financiară)
- linie telefonică pentru suport psiho-emoțional sau obținerea rapidă a unui sfat medical
- masterclasses cu specialiști din comunitatea ATLAS
- materiale educaționale, cu informații și sfaturi utile pentru sănătate și well-being
„De două ori pe an, prin intermediul unui chestionar prin care aflăm părerea colegilor despre experiența pe care o au în eMAG, aflăm și lucrurile pe care le putem îmbunătăți. În plus, organizăm focus grupuri cu oameni din echipe diferite ca să ne dăm seama ce ar fi relevant pentru ei astfel încât să îi susținem cât mai bine în dezvoltarea personală și profesională. De la debutul pandemiei în special, a reieșit prin intermediul acestor studii că serviciile de consultanță de acest tip, de la nutriție la parenting sau consiliere financiară sunt beneficii pe care oamenii le apreciază și sunt în acord cu nevoile lor și cu vremurile pe care le traversăm, așa că parteneriatul cu ATLAS a venit firesc. Doar în prima zi în care am comunicat noul beneficiu, 520 de colegi și-au creat cont pe ATLAS,” a declarat Cosmin Dodoc, VP People & Organisation eMAG.
„Parteneriatul cu un angajator atât de semnificativ pe piața din România, cum este eMAG, ne onorează, însă, în același timp, ne și provoacă să inovăm continuu și să ne creștem expertiza pe care o aducem pe zona de well-being și implementare de programe pentru angajați. Soluția propusă partenerului nostru eMAG, atât în materie de servicii incluse, cât și în comunicare și în acțiuni de conștientizare și de educatie, este una adaptată contextului organizației și va evolua în sincron cu nevoile angajaților și parcursul lor către o stare de bine,” a declarat Alexandra Popescu-Zorica, Chief Growth Officer ATLAS.
În prima lună de la lansare, 25% dintre cei cărora li se adresează beneficiul și-au creat cont pe ATLAS.
Peste 60% dintre aceștia sunt interesați de dezvoltare personală, un stil de viață sănătos și de modalitățile prin care își pot crește calitatea vieții. 40% și-au făcut teste pentru a afla nivelul de calitate a vieții și cum își pot crește starea de bine, iar 45% dintre ședințe au fost rezervate la specialiști în coaching, nutriție, parenting și well-being financiar.
ATLAS este soluția de well-being de care au beneficiat începând cu anul 2020 peste 400.000 de angajați din România din industrii precum retail, banking, IT, telecomunicații, sau industria auto.
ATLAS susține angajatorii prin servicii de diagnoză organizațională, consultanță pentru dezvoltarea și implementarea strategiilor de well-being și employer branding, masterclasses, dar și programe educaționale dedicate pentru angajați, management și echipe de leadership.