Urmărește secțiunea „Online pentru Viitor” pentru mai multe informații despre cum să vinzi în marketplace, cum să crești business-ul tău și să fii un antreprenor mai bun.


Serviciul Fulfilment by eMAG (FBE) a fost lansat încă din 2019, printr-o investiție în tehnologie în valoare de un milion de euro. Este unul dintre serviciile eMAG Marketplace care s-au dezvoltat foarte mult în ultimii ani, numeroase business-uri din platforma de tip marketplace optând pentru el, și unul dintre ”selling-point-urile” colaborării cu eMAG.

Cum funcționează Fulfilment by eMAG (FBE)

FBE este un serviciu care îi ajută enorm pe selleri, eliberându-i de stresul activităților operaționale de zi cu zi, activități care consumă mult timp și multe resurse. Astfel, în timp ce tu te concentrezi pe strategia companiei și pe creșterea afacerii, eMAG se ocupă de întreg lanțul logistic, serviciul Fulfilment by eMAG acoperind orice, de la recepție și până la depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur (acolo unde este cazul).

Tot ce trebuie să faci pentru a beneficia de avantajele acestui serviciu este să trimiți marfa în depozitul eMAG.

Cum poți genera vânzări mai mari cu ajutorul Fulfilment by eMAG

După cum ziceam și mai înainte, serviciul Fulfilment by eMAG aduce beneficii atât pentru tine cât și pentru clienții tăi, care ar putea fi mai ușor fidelizați.

Practic, clienții beneficiază de servicii îmbunătățite de cumpărare și livrare, pentru că vor atinge mai ușor pragul unic de gratuitate al eMAG - valoarea comenzilor de la selleri se adună la valoarea produselor comandate de pe eMAG, iar clientul poate să se bucure de livrare gratuită.

Apoi, satisfacția clienților crește și datorită faptului că serviciile per total vor fi la standardul de calitate eMAG. Pe scurt, clienții vor avea cu siguranță o experiență pozitivă, NPS va crește (Net Promoter Score, sau Scorul de Satisfacție al Clienților), iar posibilitatea ca respectivul cumpărător să revină și să cumpere din nou va crește și ea.

De asemenea, produsele livrate prin serviciul Fulfilment by eMAG sunt marcate cu ”Livrat de eMAG” lângă numele seller-ului. Acest lucru crește încrederea potențialului client, iar afacerea ta beneficiază de umbrela de imagine a eMAG.

Un alt avantaj pentru tine este faptul că toți indicatorii de sănătate a contului tău eMAG Marketplace vor fi gestionați de către eMAG - deci riscul ratării unuia sau mai multora dintre ei este semnificativ mai mult. Deci te poți concentra pe extinderea sănătoasă a business-ului.

Nu în ultimul rând, dacă din rațiuni logistice livrarea bunurilor vândute de tine durează mai mult de 24-48 de ore, trecerea la programul Fulfilment by eMAG îți va face produsele eligibile livrării rapide și îți vei putea înscrie marfa în programul eMAG Genius, serviciul premium pentru clienții eMAG care oferă acces la mii de produse cu livrare rapidă, gratuită și cu perioadă extinsă de retur gratuit.

Avantaje pe termen lung pentru business-ul tău

Așadar, serviciul Fulfilment by eMAG garantează livrare rapidă și sigură, inclusiv în perioade aglomerate. Îți vei putea optimiza costurile suplimentare ce țineau de personal, de logistică, picking and packing - în total, vei reduce costurile cu până la 50%.

Dar nu scapi doar de cheltuieli, ci îți eliberezi și programul - nu îți vei mai bate capul cu birocrația pentru autorizația de depozitare, salariați și spații și nici nu îți vei mai face la fel de multe griji în privința pierderilor din depozit sau a deteriorării la depozitare.

Pe termen lung, îți poți crește afacerea și beneficiezi de stabilitate - nu trebuie să-ți schimbi punctul de lucru, depozitul, sau să închiriezi alte spații suplimentare. Costurile de depozitare scad și tu poți investi în lucrurile care contează, știind că eMAG se ocupă de recepția mărfurilor, depozitare, evaluarea cantitativă a produselor trimise în FBE, de preluarea comenzilor și retururilor, pick and pack, de eliberarea facturilor și AWB-urilor, și de predarea coletelor către curierul agreat.

”Vreau în toată România”

Iar dacă te numeri printre cei care nu au încă o prezență online pentru business-ul lor, eMAG a lansat, în luna decembrie a anului 2020, programul Vreau în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari”, creat cu scopul de a le oferi sprijin retailerilor offline, care încă nu au un canal de vânzare digital.

Mai exact, magazinele care nu au avut până acum un canal de vânzare online se pot înscrie până la 31 martie 2021 în programul „Vreau în toată România - Un ajutor mic pentru viitoarele afaceri mari”, beneficiind de susținere dedicată.

Urmează deja implementarea etapei a doua din 1 aprilie 2021, când sellerii vor beneficia gratuit, timp de un an, până la data de 31 martie 2022, de serviciile de Pick, Pack and Ship (preluare, împachetare și expediere), disponibile prin Fulfilment by eMAG. În această fază, sellerii vor achita doar serviciul de depozitare și, respectiv, comisionul la vanzare, conform grilei standard.

În plus, dacă te înscrii, vei avea acces oricând la materialele de e-learning din biblioteca virtuală eMAG Academy. Acolo ai la dispoziție peste 1.600 de minute de conținut video, dar și articole cu informații utile despre platformă și cu recomandări pentru creșterea vânzărilor online.