„În ultimii doi ani și jumătate am abordat mai structurat și în amănunt fiecare linie de business, în beneficiul clienților, oferindu-le acces rapid la produse de ultimă generație, la prețuri accesibile. Pentru evoMAG, această perioadă este sinonimă cu o transformare organizațională, lucru care ne-a permis să creștem stocurile cu peste 50%, să îmbunătățim foarte mult procesul de automatizare și să reorganizăm activitatea de recepție a mărfii și de procesare a coletelor, concomitent cu creșterea numărului de angajați”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

Extinderea portofoliului de produse vine în sprijinul cererii mai mari de echipamente electronice din această perioadă. Față de luna septembrie a anului trecut, evoMAG estimează o creștere de peste 10% a vânzărilor în prima lună de toamnă a acestui an, pe fondul deschiderii tuturor școlilor în offline.

Bugetul mediu alocat de familiile din România pentru achizițiile de echipamente electronice și gadget-uri în această perioadă este similar celui de anul trecut: aproximativ 1.650 de lei.

În această perioadă, cele mai vândute echipamente electronice sunt: laptopurile, tabletele, PC-urile, monitoarele și imprimantele multifuncționale. Anul acesta, comportamentul consumatorilor s-a schimbat în comparație cu ultimii doi ani, cererea fiind îndreptată către echipamentele electronice „clasice”, lucru care arată că părinții nu mai iau în calcul desfășurarea online a cursurilor.