Retailerul online evoMAG, unul dintre primii cinci jucători din piața locală de ecommerce, a încheiat anul trecut cu venituri de 22 de milioane de euro, cu 20% peste cele din anul anterior.

”Creșterea înregistrată anul trecut a fost întemeiată pe reluarea consumului, pe faptul că ne-am orientat pe zona de servicii și pe calitatea acestora - livrare într-o oră și trei ore, parteneriate cu mai multe companii de curierat pentru a livra mai rapid produsele către clientul final - legături strânse cu distribuitori și vânzători, prețuri avantajoase pentru clienți, cele mai noi produse în portofoliu, campanii de reduceri, investiții în promovare”, a declarat Mihai Pătrașcu, fondatorul și CEO-ul companiei.

Business-ul evoMAG ar putea ajunge în acest an la 25 de milioane de euro, fiind susținut de deschiderea unui marketplace (în esență, un mall online prin care diferiți comercianți își pot vinde produsele pe site-ul evoMAG) pe care retailerul ar urma să vândă produse de papetărie, cărți, haine, bijuterii, sau produse DIY, o investiție de circa 100.000 de euro până în acest moment.

În plus, business-ul evoMAG va fi extins în afara României, cel mai posibil în Bulgaria și Ungaria. ”Am plănuit atingerea acestui obiectiv în a doua parte a anului”, mai spune Pătrașcu.

Totodată, retailerul care vinde produse de IT&C, telecomunicații și FMCG, a inaugurat primele puncte de livrare, ca parte a strategiei de extindere la nivel național, facilitând, astfel, livrarea produselor comandate online. Serviciul este dezvoltat în parteneriat cu compania de curierat Coleto și vizează, pentru început, șase puncte de livrare, dintre care patru în București (Șoseaua Pipera, Bulevardul Timișoara, Tineretului și Ghencea), unul în Giurgiu și unul în Craiova.

”Ne dorim crearea unei rețele de puncte de livrare care să acopere întreaga țară, astfel că, în următoarele luni, vom crește numărul punctelor de livrare, atât prin dezvoltarea parteneriatului cu Coleto, cât și prin partenerierea cu alte companii. În paralel, purtăm discuții și cu o altă firmă de curierat, planul nostru fiind să încheiem anul 2017 cu peste 50 de puncte de livrare, extinse la nivel național”, afirmă CEO-ul evoMAG.