Acțiunile Snap au deschis cu o evaluare cu 30% mai mare decât era inițial prevăzut. Deși Snap pierde bani de la începutul companiei, după numeroase investiții și căutări de model de business, investitorii au încredere în companie. Aplicația de bază, Snapchat, e folosită intens de tinerii cu vârste cuprinse între 14 și 35 de ani. De obicei, tinerii deschid aplicația de 18 ori pe zi.

Astfel, Snap e cea mai valoroasă companie care se listează la bursă de la Facebook încoace. Anul trecut Snap a pierdut 500 de milioane de dolari, iar creșterea a încetinit. Snap încearcă să găsească noi modalități de a face bani. A lansat ochelarii Spectacles, prin care poți să filmezi și să publici instantaneu pe Snap, iar zvonurile spun că lucrează inclusiv la o dronă, ceea ce înseamnă că Snap vrea să intre puternic în zona de conținut.

La finalul lui 2016, Snap avea 158 de milioane de utilizatori activi pe zi, iar veniturile au ajuns la 404 milioane de dolari. Compania consideră că vânzările ar putea ajunge la un miliard de dolari.

În total, de-a lungul timpului, Snap a primit investiții de 3,4 miliarde de dolari, ajungând până la o Serie F în mai 2016, în valoare de 1,8 miliarde de dolari.