Divizia Pearl Ventures a companiei clujene Evozon Systems, specializată în dezvoltarea de soluții personalizate software, lansează pe piața românească un produs inedit, Calendis, dezvoltat în urma unei investiții de peste 300.000 de euro.

Acesta permite organizarea serviciilor bazate pe programări din domenii precum medicină, frumusețe, sport și agrement, instalații și construcții, organizare de evenimente etc, fiind o platformă de management care poate eficientiza major afacerile companiilor active în aceste domenii.

Mircea_Patachi
Mircea Patachi

“Calendis este rezultatul a doi ani de muncă în dezvoltare și zeci de discutii cu profesioniști din business-uri care funcționează pe bază de programare a clienților. În forma pe care o lansăm astăzi, platforma Calendis asigură un management inteligent al acestui tip de afacere, fără investiție inițială de achiziție a soluției pe care o oferim și la un cost absolut relaxat pentru companii, care pornește de la 8 euro pe lună”, menționează Mircea Patachi, fondator Calendis și CEO al companiei Pearl Ventures.

Rezultatele noii platforme, după primele trei luni de funcționare și testare în piață, arată o creștere cu 60% a ratei de onorare a programărilor de către clienți, respectiv fidelizarea clienților și creșterea nivelului de satisfacție al acestora cu privire la operativitatea personalului. O altă caracteristică percepută de către utilizatorii inițiali ai platformei, este istoricul bine organizat al fiecarui client în ceea ce privește vizitele și nevoile sale anterioare - istoric în baza căruia companiile pot formula mai ușor oferte personalizate, accesând, astfel, un nou canal de vânzare directă.

start-up.ro a stat de vorbă cu Mircea Patachi și despre dezvoltarea Unloq, un serviciu de autentificare fără parolă.

“Platforma permite operațiuni complexe, este ușor de utilizat datorită interfeței prietenoase, iar la nivel de relație cu clienții asigură un control permanent, personalizarea și notificarea automată a programărilor prin SMS, dar și posibilitatea de promovare a serviciilor către consumatori, prin intermediul campaniilor de e-mail”, spune Alexandra Băban, Product Manager.

Din punct de vedere al avantajelor de business, Calendis funcționează, de asemenea, ca un instrument de management al activității angajaților, oferind posibilitatea de administrare dintr-un singur loc a calendarelor acestora. Fiecare angajat are posibilitatea de a-și modifica propriul calendar, în timp ce angajatorul monitorizează, astfel, gradul de ocupare al acestora. Ca și impact în piața de business din România, compania estimează că soluția Calendis va optimiza activitățile desfășurate de mai mult de 200.000 de profesioniști activi în domeniile vizate.