Jurnalul internațional Brandingmag aduce în premieră, în România, peste 20 de experți de top în branding, marketing și tehnologie, ce lucrează cu nume mari precum IBM, ING, McDonald’s și Mastercard, în cadrul conferinței de business și branding a Europei de Est. Cu peste 300 de ani de experiență cumulată, aceștia vor transmite cele mai eficiente modalități de creștere sustenabilă a afacerilor și de creare a unor branduri de succes, la REBELS AND RULERS – 1st Global Forum for Open Branding, pe 25 și 26 octombrie, în București.
Evenimentul este dedicat în special antreprenorilor, managerilor, marketerilor, creativilor și specialiștilor în IT.
În România, pentru o lungă perioadă de timp după căderea comunismului, afacerile s-au bazat strict pe advertising ca tactică de creștere a vânzărilor și, implicit, a afacerilor. În timp însă, concurența a devenit tot mai acerbă și mulți antreprenori au resimțit lipsa unei identități clare, a unei misiuni care să maximizeze profitul, și a unei imagini coerente și atrăgătoare, în linie cu identitatea – mai concret, lipsa unei strategii de brand care să îi diferențieze și să asigure loialitatea clienților.
La REBELS AND RULERS, antreprenorii, top managerii, marketerii și specialiștii în IT din regiune vor afla pe parcursul a două zile de conferință și workshopuri: ce strategii stau în spatele celor mai de succes campanii creative, cum folosesc brandurile tehnologia pentru interacțiuni eficiente cu audiența lor, sau ce practici sunt recomandate pentru creșterea sustenabilă a business-ului. Aceste practici vin de la vizionari precum:
- Matt Biespiel, marketerul anului la Cannes Lions, care a crescut timp de 11 ani brandul McDonald’s;
- Michael Johnson, aflat în top 10 designeri englezi, care a realizat rebrandingul Virgin Atlantic;
- Laura Ries, autor de renume mondial, pionier în marketing și branding;
- Sonal Dabral, creativul anului și vice-președinte Ogilvy India.
- Și alți experți internaționali de la ING, IBM, Mastercard, Interbrand, PwC și Droga5.
Prima zi a conferinței va aborda teme precum: coerența brandului în vremea schimbării, de ce creșterea business-ului depinde de brandingul strategic, analiza competitivă pentru branduri mici și mari sau crearea unor interacțiuni de brand memorabile.
În ziua a doua a evenimentului, participanții vor putea alege între două săli de workshop, în funcție de orientarea lor spre creativitate sau spre tehnologie, putând aprofunda aspecte precum: puterea de a schimba viitorul unei națiuni prin branding, impactul brandingului sonic la nivelul afacerii, folosirea datelor pentru stimularea unei creativități strategice, brandingul și inteligența artificială sau influența culturii organziaționale asupra performanțelor companiei.
„Sperăm ca această inițiativă să aducă nu numai know-how-ul necesar creșterii sustenabile a business-urilor din regiune, ci și dorința ca noi, ca români, să creăm branduri care să ne reprezinte cu mândrie, la nivel individual, la nivelul comunităților în care trăim și la nivel de business. Doar așa vom putea să creăm un brand de țară cu substanță, care să fie mai mult decât o frunză în vânt.” afirmă Flavia Anghel, CEO și redactor șef Brandingmag, organizatorul evenimentului.
REBELS AND RULERS va avea loc pe 25 și 26 octombrie, în București, la centrul de conferințe Willbrook Platinum. Ultimele bilete sunt disponibile pe RebelsRulers.com.