Facebook a tot introdus diverse soluţii transfrontaliere pentru a ajuta companiile să ajungă mai uşor la noi clienţi în diferite ţări. Anul trecut, compania a lansat oficial Facebook Marketplace în România, care voia să fie un concurent pentru OLX. De această dată, Facebook ajută companiile să-și prezinte produsele într-un mod inovator, cu ajutorul realității augmentate, scrie TechCrunch.

Recent, compania anunța despre disponibilitatea serviciului în aplicația Messenger, iar acum lucrează pentru a oferi o experiență similară și în News Feed. Produsul va fi testat într-un grup restrâns, înainte să fie lansat pentru publicul larg.

Ty Ahmad-Taylor, vicepreședinte pe segmentul global de product marketing al Facebook, a declarat că oamenii trebuie să meargă în magazine pentru a trăi experiența cumpărăturilor și pentru că încă iubesc această experiență, le-ar plăcea să o poată trăi de acasă.

Aceste anunțuri vor arăta la fel ca până acum, doar că vor avea inclusă opțiunea de testare a produsului, care va activa realitatea augmentată. Primul {{brand[43]}} care va testa noul serviciu este Michael Kors și urmează ca în această vară să mai intre în programul de testare Sephora, NYX Professional Makeup, Bobbi Brown, Pottery Barn, Wayfair și King.

De asemenea, Facebook ar urma să-și să-și extindă serviciul pentru cumpărături și pe Instagram. Ar putea să-ți fie util să citești și despre cele cinci strategii de promovare pe Facebook pe care probabil nu le-ai încercat.