Noul nume al Facebook ar putea fi legat și de rețeaua socială virtuală încă nelasată numită Horizon Worlds. Asta nu înseamnă că numele rețelei sociale se va schimba, ci numele companiei care deține Facebook. Cam ceea ce s-a întâmplat și cu Google când numele companiei a devenit Alphabet, iar Google a rămas un brand în cadrul companiei.

The Verge spune că schimbarea numelui este un secret atent păzit în acest moment și nici măcar toți liderii seniori din companie nu au cunoștință despre asta. Mark Zuckerberg a vorbit de mult despre dorința de a face din Facebook o companie metaverse și a făcut pași către acest obiectiv.

La începutul acestui an, Facebook a format o echipă dedicată construirii unui metavers și, în urmă cu doar câteva zile, a vorbit despre adăugarea a 10.000 de locuri de muncă „înalt calificate” în Uniunea Europeană în următorii cinci ani pentru a-și construi experiențele de realitate virtuală și augmentată. Despre ce este metaverse sau metaunivers v-am povestit într-un newsletter. Puteți să vă abonați la newsletter aici.

Purtătorul de cuvânt al Facebook, Joe Osborne, a declarat că „nu comentăm zvonuri sau speculații”.

Nu este clar de cât timp Facebook are de gând să-și schimbe numele, dar este cu siguranță o distragere bună pentru investigațiile cu care se confruntă în prezent. Vom vedea dacă întradevăr își va schimba numele și care va fi acesta.