Software-ul reduce timpul consumat în stabilirea și preluarea prețurilor concurenței cu până la 71% pentru comercianții online.
Cu cât suntem mai aproape de Black Friday 2020, au apărut multe cerințe de monitorizări ale produselor concurenței, inclusiv de la top 10 retaileri din România, astfel cei de la FamShop au decis să automatizeze alegerea produselor concurenței, oferind sugestiile de produse concurente cu ajutorul algoritmilor de machine learning, reducând timpul de căutare manuală a produselor concurente.
"Tot mai mulți retaileri conștientizează nevoia de automatizare ecommerce iar noua versiune a colectorului de prețuri împreună cu modulul auto-price le elimină foarte mult timp alocat stabilirii prețurilor de vânzare", spune Florin Măcău, fondatorul FamShop.
Ecommerce 360
În acest moment soluțiile FamShop acoperă zonele cheie pentru un business de ecommerce: realizare de magazine online pe propria platformă, automatizarea fluxurilor de lucru între canalele de vanzare online (magazine online aflate pe alte platforme ecommerce și marketplace-uri) cu serviciile complementare (curieri, CRM-uri, programe de gestiune și contabilitate ERP-uri), realizarea de magazine online bazate pe cumpărături cu vocea („shop by voice”) sau asistenți vocali „voice assistants” și aplicație mobilă ca shop online.
Monitorizare și pentru Amazon
Colectorul de preț este disponibil ca variantă demo, unde sunt monitorizate până și produse de pe marketplace-ul Amazon.