Noile facilități unice de livrare, prin intermediul curierilor, dar și în lockerele easybox, au făcut ca 40% dintre colete să ajungă la clienți chiar în aceeași zi.

De altfel, trendul remarcat de la începutul anului este că tot mai mulți clienți apreciază posibilitatea de a ridica din lockere comanda la orice oră din zi, astfel că această opțiune a fost selectată de peste 4.500 de ori de la introducerea ei. 25% dintre comenzi au fost plasate până în ora 11:00, ceea ce înseamnă că au fost livrate în easybox-uri chiar în aceeași zi.

Și clienții din țară se bucură de rapiditate în livrare, peste 70% dintre coletele Fashion Days ajungând la destinație a doua zi. Dintre acestea, cele mai multe sunt expediate în:

  • Constanța
  • Cluj-Napoca
  • Timișoara
  • Brașov
  • Iași

„Azi e pentru tine” - Campanie inspirată din viața clienților

Fashion Days a lansat, la începutul lunii mai, campania dedicată sezonului de primăvară–vară 2019, „Azi e pentru tine”. Inspirată din situații reale din viețile clienților, campania amplifică dorința permanentă a brandului de a se adapta la feedback-ul clienților si de a aduce, în fiecare zi, un plus de valoare în experiența de shopping Fashion Days.

Prin intermediul acestui mesaj, Fashion Days subliniază beneficiile unice pe care le oferă ca lider pe piața de online fashion, beneficii care contribuie, într-un mod real și practic, la un upgrade al stilului de viață al clienților actuali și viitori.

„Acest upgrade este tradus prin confort, ușurință, timp câștigat alături de familie, prieteni, hobby-uri, adică mai mult timp pentru tine și ce te face fericit! Azi și în fiecare zi!”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Ideea creativă este dezvoltată 100% in-house, de către directorul de creație Fashion Days, alături de echipa de marketing. Spotul TV a fost realizat casa de producție deFilm, alături de echipa de producție Fashion Days. Clipul a fost filmat de Barna Nemethi, regizor, și Alex Gâlmeanu, DOP al producției, care a realizat și pictorialele sezonului, în calitate de fotograf al campaniei.

Noua campanie de comunicare Fashion Days va beneficia de un plan 360 de la TV, online, print și până la activări multiple în social media.

Toate aceste beneficii și facilități vor fi completate, pe tot parcursul campaniei, de noutățile și diversitatea gamei de articole vestimentare, încălțăminte și accesorii.