La nivelul de grup, adică în România, Bulgaria și Ungaria, vânzările Fashion Days au crescut cu 60%, până la 41,5 milioane de euro.

Tendința de creștere accelerată se va menține, sunt de părere reprezentanții retailerului de modă, pentru întreg anul 2017 fiind estimată o creștere de aproximativ 50% a cifrei de afaceri, față de 2016.

Potrivit oficialilor Fashion Days, în cele 3 țări în este prezent grupul, peste 700.000 de clienți au comandat de pe site-ul retailerului, haine de firmă și accesorii de la începutul anului, au fost vândute peste 2,18 milioane de produse.

Principalul canal de vânzare preferat de clienții Fashion Days a devenit telefonul mobil, spre care se îndreaptă și majoritatea eforturilor de comunicare ale brandului. În prezent, peste 40% din comenzi sunt plasate din aplicația pentru mobil Fashion Days.

Creșterile înregistrate de Fashion Days în intervalul analizat au fost susținute de o strategie comercială axată pe nevoile și așteptările clienților, care a presupus și introducerea a peste 90 de branduri noi în oferta Fashion Days, de investiții în campanii de marketing, sub noua platformă de brand WEAR CONFIDENCE // ORDER CONFIDENCE, cât și de introducerea de noi servicii și soluții care îmbunătățesc experiența pe site a clienților, precum lansarea, în premieră, a instrumentului Fit Finder, care identifică și recomandă măsura potrivită fiecărui client.

Investițiile realizate de la începutului anului au fost direcționate în IT în procese precum integrarea platformelor online Fashion Days în cadrul grupului Dante International, în dezvoltarea echipelor, inclusiv prin programe de training, cât și în campanii de promovare, ca parte a strategiei de marketing și comunicare a brandului.

Din această vară, Fashion Days a introdus posibilitatea deschiderii și verificării coletelor în momentul livrării.

Photo by Artificial Photography on Unsplash