Atât investiția financiară în garderoba personală, cât și timpul petrecut în shop sunt mai mari comparativ cu restul anului. Femeile petrec în apropierea zilei de 8 martie pe site, în medie, 6 minute, cu 25% mai mult față de restul anului, achiziționând cel puțin două produse per comandă.

De asemenea, clientele preferă comenzile prin intermediul dispozitivelor mobile. Peste 67% dintre femei au făcut achiziții prin intermediul dispozitivelor mobile (telefon și tabletă, site și aplicație), în timp ce doar 33% au ales varianta desktop.

Peste 43% dintre clientele Fashion Days sunt persoane cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani, urmate de cele aflate în intervalul de vârstă 35 - 44 de ani, reprezentând 18% din total. De asemenea, majoritatea clientelor Fashion Days provin din orașele mari ale țării: București, Timișoara, Cluj și Constanța.

În topul celor mai cumpărate categorii de produse, în general, se regăsesc articolele de îmbrăcăminte, încălțăminte, dar și produsele vestimentare pentru copii. În apropierea zilei de 8 martie, prioritățile se schimbă, astfel că accesoriile (ceasuri, bijuterii, ochelari de soare) iau locul produselor pentru copii. Cele mai vândute branduri sunt: United Colors of Benetton, Zee Lane, Guess, Ted Baker, Mango, Love Moschino, Pepe Jeans London, NEXT, Esprit, Leunelle, Desigural și Le Coq Sportif.