Retailerul online de fashion a testat încă din luna octombrie a anului trecut o nouă opțiune de livrare a comenzilor pentru clienții săi, prin intermediul rețelei Poștei Române. Astfel, clienții Fashion Days pot opta să își ridice coletele dintr-unul din cele peste 500 de Oficii Poștale din întreaga țară.
Astfel, pe lângă opțiunea de livrare prin curier, clienții Fashion Days pot alege ca produsele comandate să fie livrate și prin intermediul Oficiilor Poștale. În plus, livrarea este gratuită pentru comenzile de minimum 50 de lei, pragul fiind mai mic decât în cazul livrării prin curierat rapid.
Fashion Days - clienții aleg Oficiul Poștal de unde iau coletul
Noua opțiune de livrare prin Oficiile Poștale oferă o flexibilitate sporită clienților Fashion Days. Astfel, în momentul plasării comenzii, aceștia au opțiunea de a-și alege Oficiul Poștal unde doresc să le fie livrat coletul, iar ulterior sunt informați asupra sosirii coletului prin intermediul unui SMS de confirmare, după care au la dispoziție 7 zile calendaristice pentru a-și prelua comanda. În plus, clienții își pot ridica inclusiv sâmbăta coletele de la Oficiile Poștale care au program în weekend.
“Vrem să transformăm experiența de shopping a clienților Fashion Days într-una cât mai plăcută și comodă. Cu peste 500 de puncte de lucru în toată țara, Poșta Română era alegerea firească pentru clienții noștri cu un program încărcat. Aceștia nu doar că își pot prelua comenzile din Oficiul Poștal cel mai apropiat lor, pot deschide și verifica coletele în momentul livrării și pot achita contravaloarea lor, dacă nu au făcut-o, deja, online”, spune Robert Berza, general manager Fashion Days.
Livrări Fashion Days prin Poșta Română - 4% din comenzi
De la implementarea noii opțiuni, peste 4% din totalul comenzilor au fost livrate în Poșta Română. Bărbații, care reprezintă peste 35% din clienții Fashion Days România, au dovedit un interes mai mare pentru această nouă opțiune de livrare.
Clienții Fashion Days care au optat pentru livrarea în Oficiile Poștale au inclus, în medie, 1,8 produse/comandă, cu un preț mediu per produs de 115 lei, iar 84% dintre clienți au ales plata ramburs. Cel mai mare interes pentru această opțiune a fost înregistrat în zilele adiacente Black Friday, cu o creștere de 1.237% față de perioada obișnuită.
Cele mai multe colete au fost livrate în Oficiile Poștale din București (aproximativ 5.000), Cluj-Napoca (aproximativ 330), Constanța (aproximativ 280 de colete), Timișoara (aproximativ 270 de colete) și Iași (aproximativ 250 de colete).