”Pentru noi anul viitor ar trebui să fie destul de transformațional. Vrem să lansăm un marketplace. E un proiect la care lucrăm deja de ceva timp, vom pune și prima linie de cod. Vreo 700 de branduri și furnizori. Acolo vor fi zeci și sute de branduri care vor veni în plus în oferta noastră. Depinde cât de rapid vom face tehnologia și vom face onboarding-ul”, a spus Robert Berza.
Managerul companiei de modă, unul dintre cei mai mari jucători din piața locală de fashion online, a adăugat ”cred că anul viitor pe vremea asta vă voi putea spune că am făcut un pas nou”.
Din informațiile pe care Berza le-a oferit în cadrul conferinței de presă, în segmentul de fashion de pe eMAG, circa 40% din veniturile sunt aduse de marketplace. ”E un potențial imens. Nu vom sta noi cu stocuri în depozit și cu banii noștri”, a menționat Robert Berza.
Din punctul său de vedere, în anul fiscal 2022, care se desfășoară între 1 aprilie și 31 martie 2023, Fashion Days va înregistra un profit dublu față de anul anterior ”într-o piață în care competitorii fac la jumătate. Profil pe anul fiscal trecut a fost de circa 15 milioane de euro”, a mai spus Berza.
Acesta a adăugat faptul că este destul de greu de făcut o previziune despre cum se va putea închide cu adevărat un an fiscal înainte de Black Friday și sărbătorile de iarnă. ”Se pot schimba foarte multe lucruri”.
Fashion Days va organiza campania de Black Friday 2022 între 7 și 13 noiembrie.
Black Friday 2022 va fi la Fashion Days luni, pe 7 noiembrie, și dura până pe data de 13 noiembrie. Compania a dat un newsletter clienților prin care anunță că au reduceri de până la 80%. De asemenea, ai parte și de o extra reducere de 10% dacă ai cont Genius.
”Black Friday la Fashion Days este evenimentul de shopping în care oferim cele mai bune oferte. E o ocazie unică să se răsfețe cu branduri pe care poate nu și le permit tot restul anului”, ne-a precizat în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc azi Robert Berza, CEO-ul Fashion Days.