Potrivit celor mai recente date oferite de Euromonitor, piața de fashion din România are o creștere de 7% în acest an. Din estimările lui Robert Berza, general manager Fashion Days, bazându-se pe rezultatele din primele 10 luni ale acestui an, creșterea pieței este de 9%.
”Este o piață în care vin mai mulți jucători, iar acest lucru este unul foarte bun. Noi estimăm că Pepco este liderul în România pe fashion, vor trece de 1,2 miliarde de lei cifră de afaceri în acest an. Urmează H&M, Zara, C&A”, a afirmat Robert Berza în cadrul unei conferințe de presă care a avut loc astăzi și în care retailerul a anunțat că Black Friday 2019 la Fashion Days începe pe data de 13 noiembrie.
”Fashion Days nu era anul trecut în top 10, dar în acest an vom intra cu o cifră de afaceri de 320 de milioane de lei. Piața totală ar putea ajunge la valoarea de 18,5 miliarde de lei. Este estimarea noastră”, a mai spus Berza menționând faptul că Fashion Days a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 249 milioane de lei. ”Mă bazez pe cifrele după 10 luni încheiate, și 2 de prognoză. Avem o creștere de 29% până acum”, a declarat reprezentantul Fashion Days.
Află toate informațiile despre Black Friday 2019 în acest articol
Totodată, retailerul s-a concentrat foarte mult pe dezvoltarea aplicației pentru creșterea vânzărilor, în acest moment circa 70% din venituri venind din aplicația Fashion Days. ”De Black Friday vor fi 600.673 de instalări active ale aplicației pe telefoane. E canalul nostru principal de vânzări, ceea ce se vede și în trafic. Cred că asta este de fapt Black Friday: un discount la un produs valoros”, a mai spus Robert Berza.
Fashion Days - retur în easybox
La finalul lunii octombrie, Fashion Days avea 162.000 de clienți, dublu față de acum un an.
”Ne-am focusat pe viteza cu care livrăm. Este ceea e ne diferențiază cel mai mult în piață. Trebuie să ne conturăm mai clar mesajul, iar el este de calitatea serviciilor și rapiditate. Acum 2 ani ne bazam foarte mult pe curieri. Acum am ajuns ca 20% din comenzile pe București să meargă pe easybox, iar acolo sunt 10-12 ore până la livrare. Asta ne permite să vorbim despre livrarea în aceeași zi”, a declarat general managerul Fashion Days.
Acesta a precizat faptul că au început același lucru și la retur. ”Încă nu avem retur pe easybox, dar vom avea în primăvară. Asta înseamnă tot viteză pentru client. Noi vom ști că ne-ai trimis ceva înapoi în easybox și vom merge să-l luăm de acolo. De ce facem asta? Returul este foarte important în fashion. Ținta este să ducem refund-ul la 1-2 zile. Acum este cam 7 zile. Oamenilor nu le va mai fi teamă că banii vor rămâne blocați mult timp. Serviciul va fi mult mai puternic decât să mergi la mall, lucru pe care preferi să-l faci acum pentru rapiditate”, a mai spus Robert Berza.
Black Friday 2019 la Fashion Days începe pe 13 noiembrie
Fashion Days începe campania de reduceri de Black Friday 2019 miercuri dimineață, pe data de 13 noiembrie, și vor fi 330.000 de produse cu prețuri reduse. Deși nu au precizat ora exactă la care va începe Black Friday 2019 la Fashion Days, oficialii retailerului spun că ”dimineața, pe la 8-9, campania va fi deja activă”.
”Black Friday pica miercuri în acest an. La Fashion Days reducerile încep miercuri dimineață, pe 13 noiembrie. Ne-am gândit că e mai important să livrăm produsele mai devreme decât să păstrăm numele. Vrem să livrăm peste 120.000 de produse curierilor până joi seara”, a precizat Robert Berza, managerul Fashion Days. Planul său este ca până duminică seara să fie 200.000 de produse livrate curierilor.
Black Friday 2019 la Fashion Days - comenzi plătite cu cardul
Acesta precizează faptul că 85% din stoc va fi la cel mai bun preț din an. ”Estimăm undeva la 175 de milioane de lei valoarea stocului pus la vânzare”, afirmă reprezentatul Fashion Days.
De exemplu, Fashion Days va vinde în campania de Black Friday 2019 geci de iarnă la 129,99 lei, bocanci de la 139,99 lei, ceasuri de la 249,99 lei.