Ca un leader înțelept, Moșu’ s-a gândit că așa probleme mari au nevoie de o soluție out of the box. A sunat repede la mentorul lui de la hub-ul de inovație care i-a sugerat că n-ar fi rău să caute ideea revoluționară într-un mod colaborativ. Că mai multe minți sunt mai bune decât una singură. Și că oamenii deștepți și deschiși au inventat un tip de eveniment care atrage soluții WOW.

Atâta i-a trebuit Moșului, că a doua zi a și chemat toți spiridușii la Hackathon-ul “Cadoul care schimbă vieți”. Spiridușii s-au oprit mirați din confecționat pijamale cu reni sau șosete pufoase și au dat cu toții check-in în Sala Mare să vadă ce l-a apucat pe Moșu’.

Moșu’ a dat drumul la PowerPoint, s-a urcat pe scenă și, cu cele mai bune abilități de Public Speaking, le-a împărtășit spiridușilor gândurile lui. Cum că modelul lor de gifting e outdated și face rău mediului. Că lumea asta nu mai are nevoie de mai mult plastic sub fiecare brad și că oamenii au nevoie de bucurie, de speranță și de autenticitate. Că USP-ul Moșului este “De Crăciun, bucurie în viața fiecărui om”, dar că bucuriile trebuie reinventate, că hainele sau ciocolata nu mai sunt ce erau odata… Că speranța reinventării spiritului Crăciunului este la ei și că au 24 de ore să vină cu cele mai bune idei de cadouri pentru “Crăciun cu bucurie în viața fiecărui om – v2.0”.

Pătrunși de importanța provocării și fără să mai piardă vremea, spiridușii s-au împărțit repede în echipe și au pornit într-un research fulger. Au căutat pe Google, au observat oamenii pe strada, ba au mers chiar și în laboratoarele celor mai prestigioși cercetători în neuroștiința bucuriei. Întorși în Sala Mare, au făcut repede un Word Cloud cu tot ce au aflat despre Bucurie. Au ieșit în față cuvinte ca: descoperire, joacă, împreună, libertate, iubire, progres, curiozitate. Cu creierele pline de endorfine, spiridușii au continuat procesul lor de Design Thinking și au venit cu multe idei din care le-au ales pe cele mai tari pentru prototipare. Așa se face că 24 de ore mai târziu, echipele de spiriduși aveau deja zeci de prototipuri gata de arătat Moșului.

Moșul, împreuna cu echipa de testare, le-au experimentat, unul câte unul. Primul prototip era un joc de inteligență emoțională. Al doilea, un joc de improvizație. Au urmat o experiență de profilare prin face reading, o partidă de negociere, o sesiune de UX, o cursă cu timpul, o sesiune de mindfullness… Măsurând reacția testerilor, Moșu’ a înțeles că fiecare dintre ei a găsit bucuria pe care și-o dorea în cel puțin câte un prototip. Așa că a dat undă verde spiridușilor să le dezvolte pe toate, cu mare atenție la detalii.

Acum Crăciunul e aproape. Iar Moșul e din nou plin de speranță. Tocmai ce a încărcat în noua lui sanie digitală – www.Qriser.com - cel mai tare cadou: Voucher-ul “Learning as a gift”. Sau cadoul care schimbă vieți, căci fiecare voucher deschide accesul la peste 200 de programe pentru dezvoltare personală, concepute cu mare grijă de cei aproape 100 de spiriduși traineri, coachi sau mentori (https://qriser.com/programe/ ).

Vrei să îl ajuți pe Moșu’ să ofere cadoul care schimbă vieți? Caută în sania lui, aici: https://qriser.com/gift/ și adu în viața celor dragi o experiență pe care o vor purta cu ei mereu. PS: dacă ai întrebări sau sugestii, îi gasești pe spiridușii Moșului la contact@qriser.com.

Cadouri cu bucurie, tuturor!!!