Proprietarii fermei, tenorul Vlad Miriță și antreprenorul Dan Cîrstea, și-au propus ca, în următorul an, să aducă noua gamă pe mesele a aproximativ 2.000 de familii, cu copii de vârste variate, de la cei care abia au început diversificarea alimentară, până la adolescenți.
Produsele din noua gamă sunt pregătite după rețete perfect naturale, curate și adaptate particularităților organismului copiilor. „Produsele marca Moșia Chindia nu conțin aditivi și nu sunt adăugate niciun fel de chimicale, începând de la creșterea animalului, până la sacrificare și procesare. În plus, carnea din gama pentru copii este porționată în bucăți suficient de mici, încât să poată fi pregătită ușor și pentru bebelușii de șase luni, care abia au început diversificarea, și copiii foarte mici. Avem și bucăți de 30 – 50 de grame, care sunt ideale pentru primii ani de viață, pentru ca cel mic să poată avea carne proaspătă la fiecare masă. De asemenea, conținutul de sare și condimente este foarte redus, așa cum este recomandat pentru vârstele mici. Suntem foarte bucuroși că am reușit să lansăm pe piață această gamă, atât de curând de la demararea proiectului Moșia Chindia. Ne-am propus să aducem pe mesele clienților cea mai curată și gustoasă carne de pe piața locală, dar concentrarea noastră este pe familiile cu copii, așadar nu întâmplător am ales ca această gamă să fie prima pe care o facem cunoscută!”, a declarat Vlad Miriță, fondator al Moșia Chindia.
Printre beneficiile pe care le aduce o gamă care se adresează în special copiilor, se numără: porționarea care include și bucăți foarte mici, precum și prețurile mai mici, care vin odată cu gramajul redus. Astfel, crenvurștii din carne de pui sau curcan, care conțin doar carne, pot fi achiziționați cu prețuri de aproximativ 21 lei, pentru un pachet de 250 de grame, iar ficățeii de pui, cu 14 lei, pentru pachetul de 250 grame. Toate produsele folosesc exclusiv carne foarte sănătoasă produsă în ferma Moșia Chindia și care nu este trecută prin procesări nesănătoase dar larg folosite în industrie - de exemplu injectarea cu soluții saline sau săruri nitrice.
Printre Favoritele Copiilor, în topul vânzărilor realizat la câteva săptămâni de comercializare a gamei, se află: crenvurștii de pui și crenvurștii de curcan, ficățeii de pui, pieptul de pui tranșat pentru copii și ciocănelele de pui, pieptul de curcan tranșat pentru copii și Rulada coaptă de pui. Sunt de asemenea căutate de către familiile cu copii și carnea de curcan (in diverse tranșări), puiul tranșat pentru copii și chiar mușchiulețul de porc.
Cei doi antreprenori și-au propus să atingă vânzări de circa 100.000 lei, în primele 12 luni de la lansarea gamei și sunt optimiști că își vor realiza previziunile, în ciuda unei încetiniri care se așteaptă pe segmentul alimentelor bio, în următoarea perioadă. „Segmentul alimentelor bio cred că își va încetini puțin creșterea în următoarele luni, în contextul actual. Pe de o parte, pe fondul noului val al pandemiei, oamenii redevin mult mai atenți cu cheltuielile, iar pe de alta, asistăm și la o ușoară scădere a puterii de cumpărare, odată cu majorarea prețului la utilități. Totuși, estimez că piața alimentelor pentru copii va rămâne constantă, pentru că părinții vor face întotdeauna o prioritate din a le oferi copiilor hrană de calitate. Vorbesc din experiența noastră de părinți, a mea și a partenerului meu, precum și a multor prieteni și cunoscuți. De fapt, acesta a fost unul dintre motivele importante pentru care am fondat ferma. Ne-am dorit să le oferim o opțiune sănătoasă părinților care căutau carne pentru copii și care se plângeau că găsesc cu mare greutate surse de încredere”, a punctat Dan Cîrstea, fondator al Moșia Chindia.