12 echipe vor prezenta pe scena 200 Seconds of Fame din cadrul ICEEfest. După analizarea celor 20 de startup-uri care au intrat pe lista scurtă, nu ne-am putut opri la 10, așa că vor fi 12 echipe care vor să cucerească lumea pornind de la 200 Seconds of Fame.

200sec-startups

Am primit zeci de aplicații, a fost dificil să selectăm startup-uri inclusiv pentru shortlist. Echipele participante au produse interesante pentru diferite piețe - marketing, sănătate, vânzări sau productivitate. Multe dintre ele au trecut deja prin programe de accelerare și au căpătat experiență pe scenă. Din acest motiv, nivelul competiției va fi unul foarte înalt. .

200 Seconds of Fame are loc în a doua zi de ICEEfest care începe joia aceasta. Înaintea competiției de startup-uri vor fi o serie de speech-uri despre startup-uri și investitori, de la ora 17.00, iar de la ora 19.00 începe 200 Seconds of Fame.

Juriul votează, iar voturile lor vor fi cumulate cu votul public, din sală, prin aplicația ICEEfest. Startup-urile participante vor avea suporteri pentru o atmosferă demnă de o competiție.

Printre jurați va fi Marius Ghenea de la 3TS Partners, Odysseas Ntotsikas, fondator și managing director la Think Digital Group, Lyuben Belov (LauncHub), Niall Harbison (Lovin Dublin), Apostolos Apostolakis (Venture Friends), Oldrich Bajer (Zoot) și Jesus del Valle, care conduce acceleratorul Grant4Apps al Bayer.

Toate echipele din shortlist pot fi văzute aici. 

Iată cele 12 startup-uri de pe scena 200 Seconds of Fame. Felicitări tuturor celor care s-au înscris!

ExigeApp

ExigeApp e o aplicație prin care poți crea modele financiare dacă ai un startup sau o afacere mică, dar zona economică nu este punctul tău forte. Produsul e construit la București și primești inclusiv mai multe scenarii financiare, în funcție de cifrele tale. A participat și la competiția Startup Avalanche din cadrul Techsylvania și a ajuns în finală.

Gospik

Gospik este o extensie de Google Chrome prin care utilizatorii pot interacționa unii cu alții prin intermediul unei căsuțe de chat asociate căutărilor. Ei află mai multe despre ceea ce caută. Gospik a fost lansat acum patru luni și are 63.000 de utilizatori și 7,3 milioane de vizite.

Grobyk

Pornind de la nevoia de a descoperi conținut relevant pentru o anumită temă, Grobyk transformă experiența creatorilor de conținut. Utilizând platforma, aceștia pot adăuga fluxurile de informație pe care le urmăresc (Twitter, Facebook, bloguri) pentru a le accesa dintr-un singur loc. Informațiile sunt procesate și transformate în topicuri sortate în funcție de popularitatea lor. Platforma se adresează în special oamenilor de marketing, pentru a-i ajuta să cerceteze și să creeze conținut nou.

Justphonebook

Este o aplicație din Grecia care reunește toate contactele telefonice într-un singur loc și permite distribuirea lor în cadrul unei organizații. Este o unealtă potrivită pentru companii care au nevoie să aibă contacte comune, să trimită SMS-uri în grup, să creeze remindere pentru angajați și să colaboreze cu echipa.

Mushin FM

Aplicație din România prin care oamenii pot să influențeze muzica pe care o ascultă într-un restaurant sau un bar. Practic, dacă barul are Mushin, poate crea un playlist, iar cei care intră se autentifică prin Facebook, iar playlist-ul primește preferințele muzicale. Cu ajutorul unor swipe-uri ca la Tinder, utilizatorii pot influența ce muzică le place și ce nu. Mushin a anunțat un parteneriat cu Zonga din Cluj. Au participat și ei la Startup Avalanche la Techsylvania.

NewLife

Este o plaformă care conectează serviciile de fertilizare in vitro cu potențialii beneficiari. Platforma B2B este pusă la dispoziția clinicilor de fertilizare, care pot să-și creeze baze de date, să afle mai multe despre donatori și beneficiari, dar să găsească și informații utile. În momentul de față, NewLife, un produs românesc, are clienți la Iași și Timișoara.

Oveit

O platformă de ticketing și organizare de evenimente. Poți să faci badge-uri la evenimente și să contorizezi mai bine participanții.

Planable

Planable a fost creat în cadrul Spherik Accelerator la Cluj și e o unealtă pentru cei care se ocupă de paginile de Facebook și lucrează la agenții pentru branduri. Practic, recrează designul Facebook și oferă o interfață ușoară pentru aprobarea postărilor și colaborare pe diverse interacțiuni pe Facebook. Se elimină astfel întârzierile cauzate de discuțiile pe mail. 5 agenții testează în acest moment varianta premium. Primul cont de Facebook este gratuit, iar pentru mai multe există un abonament lunar. Au câștigat competiția Startup Avalanche de la Techsylvania.

Simpli

Este o aplicație de productivitate care reunește calendar, mail, liste și note. Simpli este disponibil pentru iOS și este o alternativă la Outlook-ul învechit. Are un model de monetizare freemium, iar în viitor vor să treacă la un model pe bază de abonament.

Squired

O platformă prin care poți rezerva rapid o masă specifică din cadrul unui restaurant și care îți permite să oferi un rating serviciilor din local. Au deja 15 clienți din luna mai până astăzi și au participat la Innovation Labs, unde au câștigat premiul Best Retail Product.

Woogie

Woogie este un dispozitiv hardware cu activare vocală dezvoltat pentru a fi un asistent personal după școală și un prieten de joacă pentru copiii cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani. Folosind inteligență artificială și algoritmi de învățare, Woogie interacționează în mod diferit cu fiecare copil în funcție de vârsta acestuia, este proactiv și învață constant lucruri despre utilizator. Produsul a trecut prima rundă de teste beta, iar echipa plănuiește lansarea acestuia pe piața din US printr-o campanie de Kickstarter. Au participat și la MVP Academy, unde au fost în batch-ul final.

Zoniz

Este o aplicație dezvoltată în România de către grupul suedez GEBS și e o platformă de marketing de proximitate utilizată deja de numeroase branduri din România. S-a lansat oficial în 2015 și este folosită în cadrul mall-ului AFI Palace Cotroceni. Utilizatorii care au instalată aplicația primesc notificări cu ofertele magazinelor atunci când ajung la AFI, cu ajutorul tehnologiei beacon instalate în interiorul mall-ului.