În SUA, FintechOS va lucra atât pentru instituții bancare și de creditare tradiționale, cât și pentru fintech-uri. Obiectivul companiei este să atragă cel puțin 15 clienți până la finalul anului 2022. Peste 100 de noi angajați vor fi recrutați pentru echipa locală, atât în departamentele de product management și vânzări, dar și în cele de marketing și relații cu clienții. Până la finalul anului următor, FintechOS va avea peste 400 de angajați la nivel global.

Ecosistemul FintechOS le permite băncilor, instituțiilor de creditare și companiilor de asigurări să lanseze repede pe piață produse digitale, respectând totodată cerințele de eficiență operațională. Prin abordarea sa modulară low-code, FintechOS le oferă băncilor posibilitatea de a crea, testa și scala noi produse și servicii digitale în doar câteva săptămâni.

Un alt motiv pentru care FintechOS se extinde în SUA este potențialul pieței. În 2018, aproximativ 61% din populația americană utiliza servicii bancare digitale, procentul fiind estimat să crească la 65,3% până în 2022, potrivit statisticilor.

Pe de altă parte, FintechOS vine pe piața americană cu o tehnologie care încorporează capabilități de tip “plug and play”, ce permit lansarea rapidă pe piață a unor produse destinate utilizatorilor individuali și IMM-urilor, la costuri mici. Platformele tehnologice utilizate acum de bănci și instituții de creditare din Statele Unite nu oferă aceste capabilități în care s-a specializat FintechOS.

Pentru a-și asigura succesul pe piața americană, FintechOS a creat un cadru de lucru împreună cu parteneri de calibru precum Microsoft, Deloitte, Persistent și Capgemini. Va colabora de asemenea cu analiști americani, lideri de opinie, firme de consultanță și investitori.

Recent, compania a făcut angajări pe câteva poziții strategice numindu-l, spre exemplu, pe Steve Rooney, în poziția de Senior Vice President of North America. Alți 100 de specialiști se vor alătura echipei americane în lunile următoare.

“Intrarea FintechOS pe piața din Statele Unite le oferă băncilor și instituțiilor de credit oportunitatea să inoveze rapid și să-și întărească poziția în această cursă a digitalizării. Până în 2024, 4 din 5 deținători de cont bancar din Statele Unite vor interacționa digital cu banca lor cel puțin o dată pe lună, ceea ce demonstrează că și furnizorii de servicii financiare trebuie să devină foarte agili”, spune Steve Rooney. “Tehnologia noastră le va da băncilor, dar și uniunilor de creditare și furnizorilor de servicii financiare din noua generație, șansa să creeze în foarte scurt timp astfel de interacțiuni complet digitale cu consumatorii, în contextul unei evoluții foarte rapide a industriei fintech americane”.

Sergiu Neguț, co-fondator și Managing Director pe America de Nord al FintechOS a declarat: “Tehnologia noastră, cu un grad ridicat de personalizare și granularitate, le va permite furnizorilor de servicii financiare să construiască de la un nivel redus, și să își stabiliească obiective ambițioase pe care pot să le atingă rapid. Vom ajuta astfel la remedierea situației actuale în care – deși sunt dispuse să inoveze rapid – băncile și instituțiile de creditare nu au suficient sprijin din partea actualilor furnizori de tehnologie”.

În aprilie, FintechOS a anunțat că a primit o investiție de 60 de mil. USD într-o rundă de finanțare Serie B, pentru a-și accelera expansiunea globală. Investiția a fost condusă de Draper Esprit, unul dintre cele mai active fonduri din Europa, cu investiții în companii de tehnologie care cresc rapid și au ambiții globale