Abonează-te pe YouTube
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Lectură de 3 min
Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.
Fitbit Versa a marcat cea de-a doua tentativă a Fitbit de a intra pe piața de smartwatch-uri, după o prezență lungă pe piața brățărilor de fitness. Versa a marcat și prima încercare de a oferi un ceas inteligent cu un preț relativ accesibil, pentru cei care sunt interesați de fitness dar care vor să rămână mereu conectați.
Noul ceas vine cu opțiuni performante și un design subtil, posibilitatea evaluării somnului printr-o funcție Sleep Score personalizată și alarme smart, alături de funcționalități avansate de monitorizare a activității fizice și stării de sănătate.
În plus, cu Versa 2 utilizatorii au posibilitatea de a plăti cu ceasul prin opțiunea Fitbit Pay. De asemenea, cu ajutorul aplicației Spotify pot asculta muzica și podcasturile preferate. Miile de aplicații și fețe de ceas, alături de posibilitatea activării ecranului Always-On fac din Versa 2 un produs versatil și valoros datorită informațiile despre sănătate și fitness pe care le oferă. Nu în ultimul rând, Versa 2 mai are două avantaje importante: o autonomie extinsă a bateriei de peste 5 zile sau de 2 zile, în cazul folosirii funcției Always On Display.
Versa 2 vine și cu funcționalități de procesare a limbajului, care le vor permite utilizatorii de smartphone-uri cu Android să răspundă rapid la mesaje, dictându-le către ceas, sau să controleze dispozitivele smart din casele lor inteligente.
Fitbit Versa 2 are și o serie de funcționalități speciale pentru sănătate, pentru un somn mai bun și pentru fitness.
Ecosistemul Fitbit a ajuns la peste 3.000 de aplicații și de watch-faces.
Bucăți importante din Versa 2 - atât hardware cât și software - au fost dezvoltate și în biroul Fitbit din București. ”Biroul local are peste 200 de angajați și toate componentele unui product development complex”, a declarat Andrei Pitiș, VP Product & Head of European Development Centers Fitbit.
”Scopul Fitbit este de a face oamenii mai sănătoși. Hardware-ul e hardware - oricine poate face o brățară care colectează date. Contează foarte mult cu acele date”, a declarat Vincent Lamoureux, Director of New Markets Fitbit. Apropo de date, Fitbit a colectat 228 de miliarde de ore de HR data, 202 trilioane pași și 10,5 miliarde nopți de somn. Fitbit are peste 27 de milioane de utilizatori activi, 73% din aceștia au pierdut greutate cu Fitbit și au dormit cu 10 minute mai mult, în medie, pe noapte.
Lamoureux a dat detalii și despre Fitbit Premium, un serviciu contra-cost care va fi disponibil, la un moment dat, și în România. Fitbit Premium este disponibil, deocamdată, în 17 țări vorbitoare de engleză. Serviciul oferă rezultate mai personalizate, pentru a-i ajuta pe utilizatori să doarmă mai bine, să scadă în greutate mai rapid, să facă exerciții potrivite lor.
Fitbit Versa 2 este disponibil în magazinele din România la un preț recomandat de 999 de lei. Fitbit Versa 2 Special Edition, cu o curea specială, costă circa 1149 de lei.
Lamoureux a anunțat și noul cântar inteligent Fitbit Aria Air, capabil să îți citească precis indicele corporal. Acesta va fi disponibil în luna noiembrie și în România, la un preț de circa 60 de euro.