Numărul românilor care aleg să călătorească cu autocarul în străinătate este în creștere de la an la an. Destinațiile preferate de pasagerii care călătorit din România în lunile de vară (iunie-august) au fost Ungaria, Germania, Bulgaria, Austria și Franța, potrivit datelor oferite de FlixBus, operatorul cu cea mai mare rețea de transporturi cu autocarul pe distanțe lungi.
Budapesta este orașul care a atras cei mai mulți pasageri din România în această perioadă. Topul destinațiilor preferate de români este completat de Viena și Sofia. Pentru toate aceste trei destinații sunt disponibile linii de noapte. În prezent, FlixBus oferă conexiuni directe din România către 15 țări.
Pe de altă parte, țările din care au călătorit cei mai mulți europeni în România au fost: Ungaria, Germania, Bulgaria, Franța și Polonia.
”Scopul nostru este să oferim acces la servicii de mobilitate pentru ca toată lumea să poată călători. Ne bucurăm că autocarul devine prima opțiune de transport pentru călătoriile pe distanțe lungi pentru tot mai multe persoane. Pe lângă îmbunătățirea imaginii călătoriei cu autocarul, extinderea rețelei FlixBus urmărește și să conecteze cât mai multe orașe mici din Europa“, a declarat André Schwämmlein, CEO si co-fondator al FlixMobility.
Transportul cu autocarul pe distanțe lungi în Europa a înregistrat o creștere de 50% față de aceeasi perioadă din 2017, potrivit datelor furnizate de cel mai mare furnizor de mobilitate pe distanțe lungi de pe continent. Mai mult, toate țările din rețeaua FlixBus au înregistrat o creștere a numărului de pasageri în ultimul an.
Destinațiile favorite ale pasagerilor FlixBus la nivel european în vara anului 2018 au fost: Berlin, Paris, Frankfurt, Viena, Amsterdam, Roma și Milano.
Rețelele FlixBus și FlixTrain operezează peste 300.000 de conexiuni zilnice în peste 2.000 de destinații. Mai mult de 100 de milioane de pasageri au călătorit cu FlixBus de când compania și-a început activitatea în 2013.
Chiar dacă ți-e greu să crezi (și ți-e și mai greu să o faci), ca antreprenor ai nevoie și de puțin timp departe de startup-ul tău. Puțină distanță între tine și afacere poate fi benefică – vei avea ocazia să te relaxezi și să vezi lucrurile într-o nouă perspectivă (poate chiar să vii și cu idei noi pentru dezvoltare). Vorbeam despre motivele pentru care un antreprenor are nevoie de odihnă și resetare când construiește o afacere într-un interviu realizat cu Răzvan Pascu.