Valoarea medie a unei tranzacţii pe mobil în primele 6 luni a fost de 40 de euro, similară cu cea din 2016.

2Performant a generat în intervalul ianuarie-iunie 2017 peste 410.000 de vânzări online pentru magazinele din reţea, în valoare totală de 19 milioane de euro (inclusiv TVA) – o creştere de 40% faţă de primul semestru de anul trecut.

“Pe primele 6 luni din acest an, 1 euro investit de către clienţii noştri le-a adus în medie vânzări de 18 de euro”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network SA.

Conform raportului 2Performant realizat pe primele 6 luni din 2017, cele mai scumpe tranzacţii online se fac în turism (vacanţe sau bilete de avion), urmate de achiziţiile din industria de electronice şi calculatoare.

Top achiziţii medii online 2017 (valorile includ TVA)

  • Produse pentru Copii 66 euro
  • Turism (inclusiv ticketing) 268 euro
  • Electronice şi Calculatoare 175 euro
  • Fashion 45 euro

Din totalul tranzacţiilor online din România, 41% au fost realizate pe dispozitive mobile – în creştere semnificativă faţă de ponderea de 25% aferenta primului semestru din 2016.

“În Bulgaria (a doua piaţă în care activează 2Performant – din 2011) ponderea tranzacţiilor pe mobil este de 32%, însă dat fiind că viteza de creştere este mult mai mare (78% anual) ne aşteptam ca în 2018 cifrele din aceste 2 pieţe să se egalizeze”, a declarat Bogdan Aron, CPO, 2Performant Network SA.

Şi valorile medii per vânzare în Bulgaria sunt ceva mai mici decât cele din România, media fiind de 36 de euro la nivelul întregii pieţe, cele pe mobil situându-se la 30 de euro per tranzacţie.

2Performant Network include 2Performant.com (fosta 2Parale.ro), platforma de afiliere disponibilă în Europa Centrală şi de Est şi Edge by 2Performant, agenţie full-service de performance marketing.