Din luna noiembrie a anului trecut, businessul Cereal Crunch a fost preluat de 3 antreprenori cu experiență în domeniul HoReCa, Radu Savopol și Lucian Bădilă, cofondatori ai celui mai mare lanț de cafenele din România, 5 to go, și Andrei Alecu, proprietar al cafenelei Utopia Coffee Bar.
Noua echipă a stabilit planuri de creștere cu focus pe dezvoltarea unui sistem de francize care să permită extinderea în România și pe plan internațional.
”Cred în potențialul acestui concept, bazat pe socializare și dorința tinerilor de a găsi acele locuri plăcute, care să ofere nu doar un spațiu, ci o experiență senzorială. Luând în calcul acest aspect, cea de-a doua locație Cereal Crunch a venit cu un design cool și modern care să sublinieze ideea de experiență, aducând culoare, zone luminoase, cu verdeață și simboluri grafice care să echilibreze amploarea spațiului”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go. La finalul anului trecut, românii de la 5 to go au anunțat atragerea unui fond de investiții în afacere și ieșirea brandului la nivel internațional.
Meniul include peste 100 de tipuri de cereale din toate colțurile lumii, 16 tipuri de lapte și peste 20 de toppinguri, precum și sucuri, cafea sau smoothie.
Franciza Cereal Crunch: cinci noi deschideri în 2020
Pentru anul în curs, obiectivele sunt de a ajunge la 5 francize Cereal Crunch, deschise în marile orașe din România și în afara țării. Pentru cele două locații deschise, se estimează, în 2020, o cifră de afaceri de aproximativ 350,000 euro.
”Prima locație Cereal Crunch, de la Piața Națiunile Unite, a avut o performanță pe un trend crescător în cei doi ani de la deschidere. Pornind de la această premisă și de la cererea din piață de a deschide astfel de locații, am setat obiectivele pentru anul acesta și planurile de dezvoltare pe termen lung”, a completat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Franciza Cereal Crunch - cât costă deschiderea unui cereal bar
Investiție totală
Între 40.000 – 50.000 euro (cu taxă de franciză inclusă). Suma variază în funcție de dimensiunea spațiului.
Caracteristici ale punctelor de vânzare
Plasarea în piață: zone cu peste 100.000 de locuitori.
Locații optime de amplasare: zone cu spații de birouri, sedii administrative, licee și facultăți, parcuri, zone cetrale.
Suprafața de vânzare: 50-100 mp.
Investiție inițială: între 40.000 - 50.000 de Euro, cu toate taxele incluse.
Echipa de vânzare - francizorul asigură pregătire înainte de deschidere și suport după demararea afacerii.
Redevențe: 5% taxă lunară și 2,5% contribuția la bugetul de marketing, care se vor aplica la cifra de afaceri.
Durată contract: 8 ani
Taxa de Franciză: 7500 de Euro
Sprijin pentru francizați
- Deschidere de locație asistată de francizor și promovată în mod activ.
- Plan de afacere personalizat pentru fiecare locație.
- Pregătire personal înainte și după deschiderea locației.
- Sortimentație selectată și adaptată conceptului.
- Colaborare eficientă cu furnizorii Cereal Crunch, selectați de francizor.
- Proiectare și pregătire spațiu adaptat zonei.
- Suport de marketing.
- Marketing online și suport brand pe diverse canale de comunicare.
În primele zile de la lansarea celei de-a doua locații, peste 350 de vizitatori au trecut pragul în universul Cereal Crunch, cu o creștere vizibilă a numărului de clienți și pentru cereal bar-ul de la Piața Națiunilor Unite.
În prezent, Cereal Crunch are deschise două spații în București, la Piața Națiunile Unite și la Universitate, pe Hristo Botev 1. Meniul oferă peste 100 de tipuri de cereale din toată lumea, dar și locale, alături de 16 tipuri de lapte și peste 20 de toppinguri.