Franciza de înfrumusețare: de ce este profitabilă?

Româncele investesc mult în propria imagine, motiv pentru care industria înfrumusețării este una dintre cele mai profitabile activități din țară. Iată de ce francizele de beauty au pătruns rapid și în România, publicul-țintă vizitându-le cu interes și cu bugete pe măsură.

Crizele economice din țară au determinat românii să fie mai precauți cu investițiile lor și au atras atenția asupra ideii de franciză, un model de afacere la cheie profitabil chiar și în vreme de pandemie.

Succesul unei afaceri în domeniul frumuseții depinde de mai multe variabile: inovația în serviciile folosite, calitatea tratamentelor și a produselor utilizate, aspectul spațiului unde se desfășoară activitatea, pregătirea personalului și interrelaționarea. Acolo unde există comunicare activă între clienți și brand există și profit. Fidelizarea clientelei este esențială în industria înfrumusețării.

Franciza de înfrumusețare No+Vello se bucură de succes în România, deoarece peste 60% dintre români apelează lunar la servicii de îngrijire personală.

Franciza Nomasvello: Un model de afacere de succes:

În vreme de pandemie, când saloanele de cosmetică au fost închise, femeile au realizat importanța epilării definitive, care le poate asigura zile fără griji.

Brandul Nomasvello (No+Vello) reprezintă una dintre cele mai mari rețele de centre de înfrumusețare din lume, specializată în tratamente de epilare definitivă cu laser dioda și IPL.

Din anul 2007, No+vello a deschis peste 1000 centre la nivel internațional. Pe piața din România a intrat în 2010 și în numai 10 ani au fost inaugurate 55 centre, atât în București, cât și în țară. În plus, o parte dintre partenerii rețelei dețin mai mult de 1 centru, grație managementului facil și a profitabilității afacerii.

O franciză Nomasavello se poate deschide în doar o lună, cu 3 elemente esențiale: bugetul necesar (care pornește de la 57 000 eur+tva), găsirea spațiului unde dorești să deschizi propriul salon No+Vello și recrutarea a minimum 2 angajați.

Ce include franciza No+Vello?

In costul francizei de infrumusetare No+vello, care porneste de la 57.000 EUR + TVA, sunt incluse:

  • Mobilarea și amenajarea locației: recepție, sala de tratament, decorare pereți
  • Echiparea completă a salonului cu echipamentul de lucru, cu aparatura proprie No+Vello și cu produse profesionale proprii, atât pentru efectuarea tratamentelor, dar și pentru revânzare către clienți
    rainingul de specialitate, precum și uniforme și diplome recunoscute internațional
  • Manualele de deschidere, funcționare, efectuare a tratamentelor, plus manualele de branding, comunicare și vânzări
  • Mententantă și suport tehnic pe toată durata contractuală
  • Promovarea locală și națională, colantarea exterioară a spațiului, precum și sute de materiale de marketing
  • Suportul permanent în gestionarea afacerii, încă de la prima întâlnire cu Francizorul
  • Auditarea periodică și Consiliere de Business
  • Servicii de “customer care”, atât direct cu francizatul și cu angajații săi, cât și cu potențialii clienții, pe site-ul oficial
  • Software pentru efectuarea programărilor, care oferă și un istoric de vânzări și încasări
  • Pagina dedicată pe site, inclusiv posibilitatea efectuării programărilor online
  • Pagina dedicată în Social Media, pentru crearea de comunități locale
  • Mix complet de marketing național, pentru promovarea și endorsarea serviciilor No+Vello

Sfaturi utile dacă vrei să-ți deschizi un salon de înfrumusețare:

Dacă te-ai decis să investești într-o franciză precum No+Vello și să ai propriul beauty salon, ține cont de sfaturile de mai jos, pentru a-ți securiza investiția și succesul:

  • Ține sub control cheltuielile de amenajare în spațiu - dacă ai nevoie de extra mobilier sau materiale pentru locație, în afară de cele oferite în pachetul de franciză, alege cel mai bun raport calitate- preț. Nu te hazarda să cumperi mărcile cele mai scumpe de pe piață, pentru a putea să-ți acoperi investiția într-un timp mai scurt.
  • Investește în confortul clienților – fidelizarea publicului-ținta este esențială. Acesta trebuie să asocieze vizita la centru cu un adevărat răsfăț. Oferă-i cafea, ceai, muzică ambientală, un mediu relaxant și zâmbetele angajatelor, pentru o experiență de beauty memorabilă.
  • Investește continuu în marketing – vânzările sunt strâns legate de marketing, promovarea fiind esențială pentru orice brand și serviciu. Pe lângă marketingul național realizat de francizor, investește și în marketing local.
  • Respectă principiile francizei - franciza implică un plan de afacere bine pus la punct și activează în baza unui istoric, din care a extras know-how-ul, plusurile și minusurile business-ului. De aceea, Francizorul știe cel mai bine ce funcționează și ce nu în cazul francizei. Respectă manualele, fă lucrurile ca la carte și, cu siguranță, vei dezvolta o afacere de succes, cu profit pe măsura așteptărilor.
  • Investește în angajați și permite-le să testeze gratuit produsele/serviciile - Angajații reprezintă cartea ta de vizită, iar dacă sunt mulțumiți și bine instruiți, atunci și clienții vor fi încântați și se vor transforma în promotorii brandului, aducând clienți noi pe bază de recomandare. Oferă-le gratuit serviciile sau produsele salonului, ca să-și poată asigura clienții de veridicitatea valorilor de brand. Întâi convinge-i pe angajați de calitatea serviciilor, ca ei să îi poată convinge ulterior pe clienți.

Pentru a avea succes in business, alege o franciză în funcție de bugetul pe care îl ai, dar și de ceea ce ți-ar plăcea să dezvolți ca afacere. Aceasta ar trebui să te reprezinte și să susții activitatea cu drag.

Reînvestește periodic o parte din profit în angajați și în clienți, pentru că oamenii fac diferența și fidelizarea lor este strâns legată de profitabilitatea business-ului.

Rețeaua Nomasvello continua extinderea cu noi centre, pentru a fi prezentă cu cel puțin un centru de înfrumusetare în toate orașele mari și medii din țară.