Retailerul estimează că în următorii patru ani rețeaua își va dubla numărul de magazine de proximitate care se dezvoltă sub umbrela francizei LaDoiPași.
860 de magazine în toată țara
Franciza LaDoiPași este răspândită pe întreg teritorul țării, cu 40% din magazinele poziționate în sudul țării, 30% în nord, respectiv 30% în vest. Până în prezent, sub umbrela rețelei LaDoiPași au fost deschise peste 860 de magazine, iar retailerul urmărește expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât urban, cât și rural.
Dezvoltarea accelerată a rețelei este susținută, în ansamblu, de avansul comerțului tradițional care acum reprezintă 42% din piața bunurilor de larg consum, conform statisticilor Nielsen, de creșterea puterii de cumpărare, dar și de investițiile pe care retailerul le face.
“Am evoluat și continuăm să ne dezvoltăm, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără antreprenorii care au ales să facă parte din franciza LaDoiPași,. Tocmai de aceea, ne-am dorit ca acest eveniment să reflecte rezultate obținute până acum, dar mai ales să pună în perspectivă direcția noastră pentru viitor”, a declarat Roland Ruffing, Director General METRO România.
Geanina Ghiculescu, Șef Departament Retail Marketing, METRO România – LaDoiPași a explicat în cadrul Conferinței Naționale de Retail LaDoiPași că magazinele de proximitate parte din franciză au devenit în timp magazine ale comunității.
,,Succesul unui brand, indiferent de categoria din care face parte, depinde de relația pe care o construiește cu fiecare client în parte. LaDoiPași se bazează în mare măsură pe legătura de familiaritate pe care antreprenorii ajung să o construiască cu consumatorii, iar magazinele din franciză devin mai mult decât zone de autoservire, ajung locuri ale interacțiunii și dialogului între proprietarii de magazin și membrii comunității locale”, a subliniat Geanina Ghiculescu.
Cum deschizi o franciză LaDoiPași?
În ceea ce privește criteriile de eligibilitate cerute de Metro, acestea țin mai ales de potențialul dezvoltării business-ului. În esență, de potențialul său de creștere. ”Pentru că facem acest parteneriat de franciză și creștem rețeaua pentru ca partenerii noștri să fie sustenabili pe termen mediu și lung”, explică oficialul Metro.
În acest sens, primele două lucruri la care se uită reprezentanții LaDoiPași sunt profilul partenerului de franciză – puterea financiară, know-how-ul său în zona de comerț și mai ales în zona de comerț cu alimente, dar și ce știe despre comunitatea din care face parte și cum reușește să o strângă în jurul afacerii sale – precum și locația magazinului.