Restaurantul din Târgoviște se află în incinta Dâmbovița Mall, cel mai nou centru comercial din regiune și are 15 angajați, iar cel din Cluj, deschis în sistem de franciză, aparține lui Remus Cosoveanu și este deschis în zona pietonală Eroilor, fiind create astfel încă 15 locuri de muncă.

Din luna mai a acestui an, Spartan a eliminat toate redevențele pentru francizați, în condițiile în care, din cele 58 de restaurante, peste 50% dintre acestea funcționează în sistem de franciză.

Franciza Spartan: taxă de franciză zero și extindere. Ștefan Mandachi plănuiește să lanseze și brandul de dezinfectanți „Țepeș”

”Vizăm în continuare piața locală dar și țări precum Ungaria și Austria. Bineînțeles că investițiile vor fi influențate de cum evoluează pandemia, de localizarea și dimensiunea unităților. Investițiile sunt considerabile, pentru un restaurant stradal investiția poate ajunge la 250.000 euro iar pentru o unitate în interiorul unui mall, investiția poate fi de aproximativ 170.000 euro”, declară Remus Cosoveanu, proprietarul francizei Spartan din Cluj.

Franciza Spartan - 58 de restaurante, proprii și francizate

Lanțul de restaurante Spartan, fondat în 2012, numără 58 de restaurante, proprii și francizate, deschise în capitală și în 26 de orașe din țară: Suceava, Alba Iulia, Arad, Brașov, Iași, Cluj, Timișoara, Botoșani, Galați, Brăila, Focșani, Târgu-Jiu, Craiova, Pitești, Turnu-Severin, Deva, Râmnicu Vâlcea, Baia Mare, Sibiu, Zalău, Târgu Mureș, Vicovu de Sus, Târgoviște, Piatra Neamț, Constanța și Bacău.

Cifra de afaceri înregistrată la nivelul întregului grup în 2019 este de aproximativ 36 de milioane de euro, proprii 20 de milioane de euro și francizate 17,1 milioane de euro. Numărul de angajați la nivelul întregului lanț de restaurante a ajuns la 900.

Spartan face parte din grupul de francize S.C. Strong MND Corporation S.R.L, companie francizatoare ce deține și Mandachi Hotel&SPA precum și lanțul de restaurante Hercule și este pe locul al III-lea în topul celor mai extinse rețele de restaurante de tip fast-food, la nivel național.

Din septembrie, împreună cu Coca Cola, Spartan lansează un nou proiect menit să vină în sprijinul oamenilor, ”Meniul faptelor bune”: la fiecare meniu cumpărat, se donează 1 leu către o fundație, care îi va sprijini prin reconversie profesională pe angajații HoReCa, disponibilizați în urma pandemiei.