Ion Cătuțoiu (45 de ani) este creatorul brandului RealTime Imobiliarii și are o experiență antreprenorială de peste 25 de ani în consultanță și dezvoltare imobiliară, precum și în alte domenii (software, distribuție feronerie ROTO, școala de muzică).

La rândul ei, Georgiana Pană (33 de ani) are o experiență de peste zece ani în domeniul educațional privat, sistem normal și sistem alternativ.

Vegan și rock

”Ideea s-a născut din pasiunea Georgianei pentru produse naturale, folosite pentru frumusețe și sănătate. Reușeam cu greu să găsim produse care să respecte principiile noastre de trai sănătos. Cele pe care le găseam totuși ori erau din surse nesigure, la prețuri prea mici, care nu păreau să susțină proveniența lor declarată, ori erau produse ce arătau bine, dar la prețuri foarte mari”, ne povestește Ion Cătuțoiu.

Și cum amândoi sunt fani rock, și-au mai găsit un element comun în pasiunea lor, de altfel chiar cel care a dat numele brandului.

”Suntem iubitori de muzică rock, iar Generock este un trend în stilul acesta de muzică, pornit de cei de la Foo Fighters, în principal. Ne-a plăcut și originea numelui, compusă din cuvintele generic și rock”, spune Ion.

Produsele Generock au fost pus în vânzare în luna decembrie a anului trecut, însă până la acel moment drumul nu a fost unul de durată. Așa cum explică Ion, în decursul a două luni au avut toate produsele selectate și date în producție.

”Totul s-a întâmplat foarte repede, deoarece știam exact ce ne dorim și ce nevoi în materie de cosmetice le sunt necesare și de folos femeilor”, afirmă el, precizând faptul că, de fapt, cel mai dificil a fost, în această perioadă de început, să selecteze fabricile care le puteau oferi garanția calității.

Cosmetice produse în Grecia

Așa au ajuns să realizeze portofoliul de produse Generock într-o fabrică din Grecia, într-o fabrică cu o tradiție de 140 de ani în domeniu, dar și în parteneriat cu un producător cu experiență din România.

”Capacitatea de producție nu este limitată, întrucât lucrăm cu mai multe fabrici cu experiență în fabricarea produselor cosmetice certificate vegan și organic. Vom produce în funcție de evoluția vânzărilor și vom completa gama cu produse complementare celor pe care le avem deja în portofoliu. Selecția nu s-a orientat către o țară anume, ci am căutat fabrici care să ne poată oferi garanția calității și eficienței produselor, care să fie testate și certificate la nivel european”, menționează Georgiana și Ion, fondatorii Generock.

”Singura țară unde ne dorim, totuși, să producem cât mai mult este România, avem deja 26 de produse pe care le producem la noi și suntem în discuții să dublăm acest număr în 2021. În continuare ne interesează să căutăm parteneri din România”, adaugă ei, mai ales că unul dintre momentele dificile din dezvoltarea acestui nou business a fost organizarea transportului din Grecia în vreme de pandemie.

Lansarea Generock a necesitat o investiție inițială în valoare de 200.000 de euro, bani proveniți din business-ul imobiliar al lui Ion Cătuțoiu. Așa precizează Georgiana, o bună parte din sumă a mers spre producție, cercetare și marketing.

Portofoliu în dezvoltare

În acest moment portofoliul Geenerock numără 32 de produse individuale și 31 de seturi cosmetice. ”Obiectivul nostru pentru acest an este să ajungem la minimum 100 de produse individuale și vrem să creștem anual cu 30% numărul de produse Generock”, spun fondatorii brandului.

”Vom diversifica portofoliul cu produse destinate rezolvării unor probleme concrete ale tenului, dar și cu produse pentru întreținerea și îmbunătățirea sănătății corpului. Suntem în discuții cu încă trei fabrici din Uniunea Europeană care ar putea să producă la standardele pe care le dorim”, menționează ei.

Cele mai căutate au fost, până acum, produsele pentru față, cum ar fi cremele și serurile, precum și cele care oferă hidratare și nutriție corpului.

La realizarea produselor sunt folosite diferite unturi, uleiuri esențiale și ceruri vegetale, plante, de exemplu crăița, menta, lavanda. Materia primă este selectată împreună cu chimiștii cu care colaborează în fabricile care produc pentru cei doi antreprenori români și provine din surse aprobate și verificate la standardele Uniunii Europene.

”Faptul că sunt în totalitate naturale – 100%, nu mai puțin, cum ne place nouă să spunem – , ingredientele sunt pure și au acțiune puternică și sunt astfel combinate încât rezolvă problemele și îmbunătățesc aspectul pielii. Produsele noastre sunt eficiente și dau rezultate încă de la primele folosiri, au formule ușoare și miresme deosebite. Am luat de la natură ce a fost mai bun, produsele sunt fără SLS, SLES, parabeni, sunt cruelty-free și am completat fiecare produs cu un mix unic care să îl facă de mare folos”, adaugă Georgiana Pană referitor la elementele care diferențiază brandul Generock de altele existente pe piața de profil.

În acest moment produsele cosmetice vegane Generock sunt vândute pe teritoriul României, putând fi comandate de pe propriul site. În următorii ani, planul fondatorilor este de a extinde brandul și în alte țări din regiune. ”Vânzarea o facem exclusiv online și în acest an nu intenționăm să intrăm în magazine fizice”, spun ei, menționând faptul că intenționează să exporte produsele Generock din 2022.

Până la finalul anului în curs, Georgiana și Ion vizează dublarea gamei de produse, în același timp lucrând și la consolidarea unei rețele de clienți fidelizați care să își completeze rutina de înfrumusețare cu produse care le păstrează și sănătatea și le și rezolvă problemele.

”Estimăm venituri de 400.000 de euro și avem în plan să investim 250.000 de euro în marketing și dezvoltarea gamei de produse”, declară Georgiana Pană și Ion Cătuțoiu, fondatorii Generock.