GLAMI Ventures - investiții în companii care folosesc AI pentru a eficientiza comerțul electronic.
Acest fond are disponibile 5 milioane de euro pentru primul an, și urmărește dezvoltarea inteligenței artificiale în comerțul electronic, sprijinirea proiectelor care ajută consumatorii să aleagă și să achiziționeze produse online, dar și susținerea proiectelor de economie circulară.
„GLAMI are capacitatea de a genera profit, pe care noi îl putem folosi, mai apoi, în investiții și proiecte pe termen lung. Ca investiție, putem sprijini nu numai proiecte de descoperire a produselor orientate spre clientul final, ci și să ne extindem sfera de acțiune pentru a include tehnologii și software care ajută la dezvoltarea întregului ecosistem”, afirmă Hodboď, fondatorul Glami.
”În prezent, căutăm, de exemplu, oportunități în domeniul economiei circulare, al comerțului electronic B2B sau al companiilor AI SaaS", completează antreprenorul.
Tomáš Hodboď, fondatorul GLAMI și actualmente partener în grupul de investiții Miton, a preluat funcția de șef al GLAMI Ventures, care intenționează să investească în companii ce facilitează descoperirea de produse online, precum și în cele care utilizează inteligența artificială în comerțul electronic.
Fond nou și un nou CEO
Compania are și un nou CEO, începând cu luna noiembrie a anului 2022, sub figura lui Ján Kešelák. Înainte de promovare a ocupat funcția de Chief Revenue Officer al companiei, iar în ultimii 5 ani a co-determinat direcția GLAMI, fiind responsabil de extinderea în Grecia, țările Adriatice și Baltice.
Sarcina lui va fi să finalizeze transformarea companiei dintr-un motor de căutare fashion într-o platformă lider de descoperire a modei, bazată pe hiper-personalizare și inteligență artificială.
Scopul nostru este să accelerăm transformarea de la un motor de căutare, așa cum încă îl cunoașteți, la o platformă pentru descoperirea modei, bazată pe inteligență artificială (AI) și învățare automată de ultimă generație, pe care o creăm noi înșine”, explică Kešelák.
GLAMI dorește să-și consolideze poziția pe piețele existente și să-și mențină statutul de cel mai vizitat și ușor de utilizat site de modă din Europa Centrală în anii următori. „Etichetarea și clasificarea automată a produselor, afișarea articolelor similare și personalizarea gamei de produse sunt toate funcții pentru care am dezvoltat propria noastră soluție la GLAMI. Ca atare, oferim fiecărui utilizator o experiență unică de utilizare a platformei noastre”, asigură Kešelák, subliniind că GLAMI este abia la început!