Potrivit informațiilor disponibile în presa internațională, Glassdoor va continua să funcționeze sub același brand și după achiziția făcută de compania din Japonia, specializată în servicii de HR și recrutare, un business în valoare de 39 de miliarde de dolari.

Pe lângă anunțurile de job-uri, Glassdoor este și o platformă pe care angajați din toată lumea dau note și lasă comentarii pentru companiile la sunt angajați sau la care au lucrat în trecut.

Glassdoor există pe piață de un deceniu și a strâns peste 200 de milioane de dolari în investiții. Deși sediul este în SUA, platforma este folosită de 59 de milioane de oameni în fiecare lună și deține informații despre mai mult de 770.000 de companii din 190 de țări. Inclusiv din România.

În același timp, Recruit este o companie extrem de renumită în Japonia, a fost fondată în 1960, este listată pe bursa din Tokyo și are 45.000 de angajați în 60 de țări. Compania are activități și în domenii precum imobiliare, travel sau restaurante.