Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice din zona lor.

În primă fază, locuitorii din Corbeanca au acces la produsele restaurantului McDonald’s și la categoria “Curier Rapid”. Urmează ca în aplicație să fie adăugate noi opțiuni în curând - Mâncare, Magazine, Supermarket, Drogherie și Băuturi.

Categoria "Curier rapid" este folosită pentru a trimite în mai puțin de o oră pachete sau plicuri în oraș, respectând dimensiunile menționate.

“Corbeanca este a 25-a localitate în care ne extindem în România, încă o ocazie de a sprijini economia locală. Colaboratorii Glovo din regiune pot obține venituri foarte bune în această perioadă; un curier partener poate câștiga 4.000 de lei pe lună, un venit mai mare decât salariul mediu pe economie, cu același număr de ore lucrate”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

În ultima lună și jumătate, Glovo a luat numeroase măsuri de protecție pentru curierii și clienții lor în cele 25 de centre în care este prezentă: a echipat toate sediile Glovo cu peste 20.000 de măști, mănuși și dezinfectante, a dezactivat semnătura de livrare astfel încât să nu mai existe contact între curier și client, a exclus zonele cu risc ridicat din ariile de livrare sau preluare, derulează în mediul online training-ul dedicat curierilor. Glovo continuă să își informeze zilnic curierii și partenerii despre măsurile de igienă și protecție în manipularea, transportul și predarea comenzilor.

Glovo va încheia în următoarea perioadă parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri.

“Încercăm să fim un real sprijin pentru restaurante, din moment ce nu mai pot primi clienți în locațiile lor. Glovo le oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații. Acest model le permite restaurantelor șă-și folosească propriii angajați pentru livrare, îi ajută să-și crească vizibilitatea și vânzările (prin discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis etc.) și multe altele”, a adăugat Victor Răcariu.

Până în acest moment, în România, au fost comandate peste 10 milioane de produse prin intermediul aplicației Glovo, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii.